تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۳
۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان:

اردوی راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در جلسه هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور گفت: اردوی راهیان نور دانش آموزی از هفتم تا نهم اسفند 1400 برگزار می شود.
اردوی راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی برگزار می شود
به گزارش راه آرمان، عبدالرضا روزخوش گفت: همه برنامه ریزی ها در راستای حضوری بودن اردوهای راهیان نور انجام شده بود اما با توجه به شیوع مجدد و همه گیری بیماری کرونا توفیق نداریم امسال دانش آموزان را به صورت حضوری اعزام کنیم.

وی افزود: برنامه ریزی شده در کنار اردوی راهیان نور حقیقی، همه ساله اردوی راهیان نور مجازی هم داشته باشیم، امسال بین 80 تا 100 هزار نفر دانش آموز که درس آمادگی دفاعی را می آموزند مخاطب خاص برنامه های مجازی اردوهای راهیان نور هستند، ضمن این که سایر دانش آموزان و اولیا هم می توانند از این برنامه ها بهره مند شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان اظهار داشت: سال گذشته هر برنامه مجازی راهیان نور 230 هزار نفر بازدیدکننده برخط داشت و در مجموع یک میلیون و 530 هزار نفر برنامه های راهیان نور را به صورت غیربرخط بیننده بوده اند.

روز خوش خاطرنشان کرد: امسال تلاش داریم برنامه ها را از 5 منطقه عملیاتی به صورت ترکیبی زنده و تولیدی به مدت 30 تا 45 دقیقه با حضور تیم 12 نفره تولید محتوا برگزار کنیم که امیدواریم برنامه ریزی های لازم برای پخش این برنامه ها از صدا و سیمای مرکز استان هم انجام شود و مراسم آغاز به کار اردوی راهیان نور هم از محل گلزار شهدای کرمان با حضور دانش آموزان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برنامه تربیتی بهنام محمدی هم مورد استقبال اولیا و دانش آموزان و هم معاونان پرورشی مدارس قرار گرفته، 156 مدرسه در استان و 468 مربی پرورشی برنامه ها را دنبال می کنند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdccm0qs02bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما