تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۷
۰
plusresetminus
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری شهرستان فاریاب:

۹۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان فاریاب رفع تصرف شد

سلمان کریمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب ۹۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شد.
۹۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان فاریاب رفع تصرف شد
به گزارش "راه آرمان"  سلمان کریمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری شهرستان فاریاب گفت: در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال میزان ۹۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان ڪه چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

کریمی با تأڪید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی بیان کرد: هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق، فرد متجاوز به حبس محکوم خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری افزود: تقاضای ما از مردم شریف شهرستان فاریاب این است که در شناسایی و جلوگیری از هرگونه تخریب و تصرف عرصه های ملی همکاری لازم را با اداره منابع طبیعی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان ڪرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با "شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ ڪد امداد جنگل و مرتع اداره‌ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب ڪرمان" گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع‌رسانی ڪنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdccs0qs42bqio8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما