تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰
۰
plusresetminus
طی حکمی از سوی علی اکبر سلطانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان، محمدرضا انجم شعاع به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن شهربابک انتخاب شد.
به گزارش راه آرمان علی اکبر سلطانی نژاد در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن شهربابک با تاکید بر تعامل بین ارکان مختلف جمهوری اسلامی ایران گفت: از هماهنگی، تعامل و فهم مشترک بین دستگاه های شهربابک و حمایت شورای تأمین این شهرستان تشکر میکنم.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان افزود: با توجه به ظرفیت های خوبی که شهربابک در زمینه های مختلف دارد تقاضای مسکن در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان ها بیشتر است.
 
سلطانی نژاد ضمن ابراز خرسندی از عملکرد علیرضا علی نژاد مدیر سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهربابک، بیان کرد: علی نژاد رئیس سابق این اداره با روحیه جهادی که داشت پای کار بود و عملکرد بسیار خوبی داشت.
 
وی با بیان اینکه محمدرضا انجم شعاع رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهربابک در سمت های مختلف فعالیت های خوبی داشته است، تصریح کرد: آمیختگی با مردم و شنیدن حرف آنان، برنامه محور بودن و حرکت کردن با تعقل، فکر و روحیه جهادی به جلو پیش رفتن و هماهنگ بودن از جمله توصیه های ما به رئیس جدید این اداره است.
 
قاسم شمسی نیز در ادامه گفت: علیرضا علی نژاد در زمان خدمت خود در شهربابک عملکرد بسیار مطلوبی داشته و در پی آن موفقیت های خوبی به دست آمده است.
 
فرماندار شهربابک افزود: در طرح های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن با رویکردی جدید و تلاش مضاعف در شهربابک اقدامات مثبتی انجام شده است.
 
شمسی با اشاره به اهمیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیان کرد: اهمیت این نهاد به ویژه در شهربابک با توجه به ساخت و سازهایی که در روستاها و شهرهای اقماری صورت می گیرد و روز به روز بیشتر می شود آشکار است.
 
وی ضمن تشکر از زحمات رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهربابک و خوشامدگویی به انجم شعاع رئیس جدید این نهاد و آرزوی موفقیت برای او ابراز امیدواری کرد: برنامه های خوب ریاست جدید با حمایت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، تحقق پیدا کند.
 
انتهای پیام/ شهربابک https://armanekerman.ir/vdci5waz3t1aru2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما