تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۴
۰
plusresetminus
صبح امروز به همت خیر گرانقدر ، حاج اکبر ابراهیمی مرد نیکوکار و مدرسه ساز با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، 7مدرسه به نام «شهید قاسم سلیمانی» با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و با زیربنای یک‌هزار و ۱۰۰ مترمربع، در روستاهای محروم شهرستان رابر افتتاح شد.
۷پروژه آموزشی مدارس سردار سلیمانی در روستاهای محروم رابر افتتاح شد
به گزارش" راه آرمان"؛ رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدارس خیر ساز گفت: امروز ۷ مدرسه خیرساز به نام «شهید قاسم سلیمانی» با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و با زیربنای یک‌هزار و ۱۰۰ مترمربع، در مناطق روستایی شهرستان رابر افتتاح می‌شود.
 
وی، با بیان اینکه شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی نماد شجاعت و مظهر غرور ملی و مایه افتخار دنیای اسلام است گفت: وظیفه ما قدم گذاشتن در راه شهید سلیمانی و ترویج مکتب ایشان است.
 
وی در تشریح مدارس عنوان کرد: مدرسه یک کلاسه روستای باب گلو ئیه، مدرسه یک کلاسه بابید علیا در روستای ده دیوان و مدرسه یک کلاسه روستای کبیر هر کدام با زیربنای ۹۶متر مربع و اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیدند.
 
رضایی افزود: : مدرسه دو کلاسه روستاهای تذرج و هلیرود هر کدام با زیربنای ۱۲۲ مترمربع و اعتبار یک‌میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان افتتاح شدند و دو مدرسه ۴ کلاسه در روستای شهید پرور گنجان هم با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال ساخت هستند که در دو ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید..
 
وی با قدردانی از همه خیران مدرسه‌ساز، خاطرنشان کرد: هزینه ساخت این ۷ مدرسه حدود ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده که توسط خیر نیکوکار حاج‌اکبر ابراهیمی تامین شده و وی تاکنون ۳۰ مدرسه در استان کرمان ساخته و هزینه تعمیر و بازسازی ۱۶ مدرسه آسیب‌دیده از سیل اخیر را هم پذیرفته است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در استان گفت: طبق مصوبه جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش اردوگاه راهیان مکتب شهید سلیمانی در زمینی به مساحت ۲۹ هکتار و با اعتبار۱۰۰ میلیارد تومان  در روز اول فروردین ۱۴۰۱همزمان با شصت و پنجمین  سالروز تولد سردار دلها ، با حضور مسئولان کشوری و استانی در کرمان کلنگ زنی می شود.
هدایتی مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم با قدردانی از مشارکت خیر نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی گفت: مدارس یک کلاسه ساخته شده با مشارکت صد درصدی خیر نیکوکار انجام شده و مدارس ۲و ۴کلاسه با مشارکت خیر و نوسازی مدارس ساخته شده است.

گفتنی است ؛ در آیین افتتاح  مدرسه خیر ساز در روستای کبیر با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان،  از خیر مدرسه ساز حاج اکبر ابراهیمی برادر شهید تجلیل شد.
https://armanekerman.ir/vdcbgsb8frhb5fp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما