تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶
۰
plusresetminus
به منظور تکریم حسن شکوهی جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دیداری با این جانباز انجام شد.
دیدار و تجلیل خادمیاران رضوی فاریاب از جانباز دفاع مقدس انجام شد
به گزارش راه آرمان: خادمیاران رضوی شهرستان فاریاب به مناسبت میلاد با سعادت قمر بنی هاشم حضرت عباس(ع) و اعیاد شعبانیه با حسن شکوهی جانباز ۷۰ درصد دیدار و از وی تجلیل کردند.

ابوذر امیری، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان فاریاب در مراسم دیدار با جانباز دفاع مقدس اظهار کرد: مردم قدرشناس جانبازان  را به عنوان الگوهای  رشادت و‌ مجاهدان فداکار و شهیدان زنده می شناسند زیرا این دلاوران با گذشتن از سلامت جسم در راه دفاع از کشور و انقلاب اسلامی کوشیدند و در دوران هشت سال دفاع مقدس دلاورانه با الگو قرار دادن حضرت عباس(ع) به مبارزه پرداختند.

امیری هدف از این دیدار را  تکریم جانباز دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهد دانست و عنوان کرد: کوچکترین وظیفه ما تجلیل از شهدای زنده دوران دفاع مقدس به پاس سال ها مجاهدت و ایستادگی در راه دفاع از ارزش های دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: خادمیاران رضوی  در مناسبت های مختلف سال جاری با خانواده های جانبازان دیدار و مشکلات آنان را بررسی کردند و در سال آینده خدمت رسانی به جانبازان شهرستان افزایش خواهد یافت.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان فاریاب تصریح کرد: فداکاری رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی فراموش نشدنی است و امروز با حضور در منازل این عزیزان از رشادت ها و ایثار آن ها تقدیر و قدردانی می کنیم.

در پایان این دیدار شکوهی جانباز جنگ تحمیلی به بیان خاطرات خود از لحظه مجروح شدن و اتفاقات پس از آن پرداخت.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdccmpqsm2bqi18.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما