تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۳
۰
plusresetminus
در ديدار نوروزي با سرپرست فرمانداري رابر مطرح شد؛

مجموعه سپاه و بسيج آماده هر گونه همکاری با دولت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از آمادگی این نهاد انقلابی برای کمک و همکاری همه جانبه با دولت در راستای خدمت به مردم و اهداف انقلاب خبر داد.
مجموعه سپاه و بسيج آماده هر گونه همکاری با دولت است
به گزارش "راه آرمان"؛ به مناسبت عید نوروز فرمانده و مجموعه همکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با سرپرست فرمانداري این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 حسين آقاملايي  سرپرست فرماندار ي رابر در این دیدار‌ ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی توفیق و سعادت، گفت: با وحدت و همدلي، تلاش و کوشش همه مديران خصوصاً مجموعه سپاه  که همیشه پای کار نظام بودند و دست نظام را گرفتند و ویژه و جهادی در ميدان بودند اينجا ما از شما عزيزان مجموعه سپاه مي خواهيم همانطور كه بسيج و سپاه در سراسر كشور كمك حال دولت و در کنارمردم هستند در رابرنيز كمك ما و در كنار مردم بتوانيم خدمت صادقانه اي در جهت رضايت خدا برای مردم انجام دهیم.

عليرضا خواجه حسني فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  رابر ضمن تبریک عید سعید نوروز، از آمادگی این نهاد انقلابی برای کمک و همکاری همه جانبه با دولت در راستای خدمت به مردم و اهداف انقلاب خبر داد و گفت: مجموعه سپاه و بسيج  آمادگی دارد برای کمک به  دولت همانطور كه  در زمان  امير حيدري فرماندار سابق از ما كمك خواستند ما انجام داديم و خود شما كه بسيجي هستيد در هر جا نیاز به كمك ما باشد ما آماده همكاري هستيم، اميدواريم هر چه زودتر شاهد پیشرفت شهرستانمان باشیم.

انتهاي پيام/
  https://armanekerman.ir/vdccepqs02bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما