تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶
۰
plusresetminus
سرپرست فرمانداری زرند در اولین جلسه شورای اداری در سال 1401 گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای تحقق شعار سال، مدیریت خود را نشان دهند و انقلابی و جهادی وارد میدان شوند.
مدیران دستگاه ها برای تحقق شعار سال، انقلابی و جهادی عمل کنند
به گزارش راه آرمان ، اولین جلسه شورای اداری شهرستان زرند در سال 1401 به ریاست سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری زرند و با حضور  حجت الاسلام شجاعی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه زرند، حجج اسلام غفوری، عربزاده و ایزدی ائمه جمعه شهرهای خانوک، ریحانشهر و یزدانشهر، حجت الاسلام حقانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب و مسئولین اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار گردید.

سید رضا حسینی نژاد در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قرارگاه های اقتصادی فرهنگی و سیاسی در سطح شهرستان همانطور که به خواسته حاج قاسم عزیز در کرمان تشکیل شد، در شهرستان زرند نیز با محوریت قرارگاه فرهنگی تشکیل خواهد شد.
 
سرپرست فرمانداری زرند با بیان اینکه  صنایع و معادن در راستای مسئولیت های اجتماعی شان موظف به انجام خدمات در قبال جامعه و در تعامل با ذینفعان هستند افزود: پرداخت های صنایع و معادن در راستای مسیولیت های اجتماعی، باید توسط قرارگاه فرهنگی که آن را تشکیل خواهیم داد، متشکل از اعضای شورای تامین، امام جمعه، نماینده و  تعدادی از مدیران صنایع و معادن بصورت هدفمند توزیع گردد.


وی با اشاره به اینکه صنایع و معادن باید طبق قانون در حوزه اجتماعی و آلایندگی به صورت مستند و قانونی طبق دستورالعمل در حوزه های اجتماعی مبالغی به قرارگاه پرداخت کنند، تصریح کرد: هیچ مدیری حق ندارد بدون هماهنگی با قرارگاه از صنایع و معادن مطالبه ای داشته باشد.

حسینی نژاد با بیان ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت شهرستان خاطر نشان کرد: قرارگاه سیاسی مکتب حاج قاسم با ماموریت کادرسازی بر اساس اصول نه خطوط تشکیل خواهد شد.

وی از مدیران خواست حواشی را رها کرده و به فکر کار و خدمت به مردم باشند و ادامه داد: توسعه اصلی ترین موضوع و رویکرد بنده و مدیران این شهرستان است و این مهم با توجه به ظرفیت های فرهنگی، انسانی و محلی قابل تحقق است.

حسینی نژاد ضمن تاکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ سازی در صرفه جویی آب و برق گفت: از روحانیون ،رسانه ها و افرادی که دارای تریبون هستند درخواست داریم مردم را نسبت به فرهنگ سازی صرفه جویی آب و برق و اصلاح الگوی مصرف با توجه به مشکلات موجود خشکسالی و کاهش بارندگی ها ترغیب و تشویق کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد یک نهاد غیر انتفاعی وغیر دولتی هستند خاطرنشان کرد: صفر تا صد خدمات سمن ها از طریق  کمک های مردمی انجام می شود و دستگاههای اجرایی ملزم به همکاری با سمن ها هستند.

مقام عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه دولت در نظام اسلامی، رسالت مهم برپایی شعائر دینی در کشور را بر عهده دارد، گفت: خواهران کارمند ملزم به رعایت شئون اسلامی و انتخاب نوع پوشش در شأن دولت جمهوری اسلامی هستند.

سرپرست فرمانداری زرند در پایان با بیان اینکه اقتصاد اگر همراه با عدالت باشد همه زمینه های پیشرفت و توسعه را فراهم کردیم، تصریح کرد: استفاده از روش های نوین آبیاری، اصلاح بذر، مکانیزه کردن بخش کشاورزی و بهره گیری از تکنولوژی های روز و دانش بنیان در این حوزه، زمینه افزایش بهره وری را فراهم می نماید.

انتهای پیام/ قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcjaievouqe8hz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما