تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱
۰
plusresetminus
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهربابک عنوان کرد:

مقام معظم رهبری انقلابی ترین شاعر و هنرمند

افسر فاضلی شهربابکی گفت: انقلابی ترین شاعر و هنرمندی که می شناسم، حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است که به حق می توان ایشان را الگوی هنرمندان بسیجی و انقلابی جهان اسلام دانست.
مقام معظم رهبری انقلابی ترین شاعر و هنرمند
افسر فاضلی شهربابکی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهربابک در گفت و گو با راه آرمان گفت: این مسئولیت را تکلیفی بر دوش خود می دانم و امیدوارم بتوانم با همکاری هنرمندان و مسئولان قدمی هر چند کوچک در این راه مقدس بردارم.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهربابک  افزود: خوشبختانه بسیاری از هنرمندان شهربابک انگیزه های انقلابی دینی و متعهدانه ای دارند که قابل پاسداشت است، تلاش می کنم علاوه بر جذب این گروه که شناخته شده و قابل احترام برای اقشار مختلف مردم هستند از هنرمندان گمنام این عرصه هم دعوت به عمل آورم.

این شاعر نامی شهربابک تصریح کرد: در جذب و ساماندهی هنرمندان بسیجی اولویت کار بنده نوجوانان هستند که سرمایه گذاری بیشتری باید در این زمینه انجام داد تا نتیجه بهتری گرفت.

وی هنر را درک، تجسم و بیان زیبایی ها دانست و افزود: هنرمند انقلابی و متعهد کسی است که زیبایی های انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مقوله مربوط به دین را بیشتر درک و آنرا تجسم و بیان می کند.

فاضلی بیان کرد: متأسفانه بعضی از هنرمندان به بهانه های مختلف با این مقوله زاویه دارند که ناشی از عدم درک صحیح آنها از زیباییهای مربوطه است و گرنه دل در گرو تعالیم حیات بخش اسلام و اندیشه‌های انقلابی داشتن و دنبال کشف حقیقت بودن در ذات هنرمند مسلمان است و نمی‌شود آن را منکر شد.

وی تأکید کرد: شهربابک از نظر استعدادهای هنری و فرهنگی شهری بسیار غنی است و از دیرباز تا کنون هنرمندان مطرحی در زمینه های خوشنویسی، شعر، موسیقی و... داشته است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهربابک اظهار کرد: بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس بالاترین هنر انقلابی که می توانست در این شهر جلوه گری کند هنر ایثار و شهادت بود که نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با جوهر خون خود آنرا به منصه ظهور و بروز رساندند، چون به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه شهادت هنر مردان خداست.

وی تصریح کرد: ما در شهربابک شهدای هنرمندی داشته ایم که در رشته‌های مختلف هنری از جمله خوشنویسی، طراحی، نمایش و... فعالیت داشته‌اند و عاقبت با شهادت، هنر خود را به کمال رسانده اند.

فاضلی شهربابکی گفت: بی شک نامگذاری یک هفته به نام هفته هنر انقلاب اسلامی نشان از اهمیت بیش از اندازه هنر انقلابی و متعهد و نیز احترام به هنرمندان این عرصه مقدس است.

وی افزود: انقلابی ترین شاعر و هنرمندی که می شناسم، حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است که به حق می توان ایشان را الگوی هنرمندان بسیجی و انقلابی جهان اسلام دانست.

کانون بسیج هنرمندان شهربابک پس از مدتها وقفه در ماههای پایانی سال ۱۴۰۰ مجددا فعالیت خود را از سر گرفت.

انتهای پیام/ شهربابک https://armanekerman.ir/vdcf0vdyjw6d0ma.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما