تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۰
۰
plusresetminus
اصغر عسکری گفت: روز قدس روز همنوایی ملّت های اسلامی علیه کفر و استکبار جهانی و اسراییل غاصب است.
روز قدس روز همنوایی ملّت های اسلامی علیه کفر جهانی است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در گفتگو با خبرنگارما گفت: در آموزه های دینی مسایل کفر نسبت به طاغوت و ایمان به خدا ارجحیت دارد و مقدم است.
 
امام جمعه رفسنجان افزود: امام علی(ع) هم در توصیه ای به همگان می فرماید: ” دشمن ِ ستمگر و خصم ظالم باشید و یاریگر مظلوم ” بنابراین روز قدس اجرایی شدن همان دستور الهی یعنی فر به طاغوت و ایمان به خدا است؛ در این روز تبرّی و تولّی و نیز توجه به توصیه امیرالمومنین(ع) و عملی کردن آن محقق می شود.
 
حجت الاسلام عسکری بیان کرد: هیچ انسان با وجدانی کمترین تردیدی به خود راه نمی دهد که اسرائیل غاصب در حال لم کردن به مردم مظلوم فلسطین است و ما وظیفه داریم ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.
 
وی با اشاره به اینکه حساب ملّت ها از دولت ها جداست گفت: برخی دولت ها با رژیم صهیونیم ارتباط گرفتند امّا ملّت ها اعم از مردم عراق، سوریه، افغانستان، لبنان، پاکستان و کشورهای اسلامی و همچنین کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، این ملّت ها علیه اسراییل هستند.
 
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: درست است برخی دولت ها به خاطر سست عنصری به اسراییل نزدیک شدند امّا روز قدس روز همنوایی ملّت های اسلامی و مسلمان علیه کفر و استکبار جهانی و کشور غاصبگر اسراییل است.
 
وی تصریح کرد: اسراییل تنها محدود و منحصر به مسئله فلسیطن نیست و در پارلمان صهوینیست این شعار درج شده که حدود تو(صهیونیسم) از مرزهای نیل است تا فرات، پس بدانید این رژیم به این اندازه هم قانع نیست و دنبال توسعه طلبی است و وحدت امت های اسلامی جلوی توسعه طلبی ها را خواهد گرفت.
 
به گزارش راه آرمان؛ بنا به اعلام ستاد میارزه با کرونا گرامیداشت روز جهانی قدس و راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در رفسنجان از ساعت ۱۱ از محل میدان بسیج به سمت میدان مصلی شهر رفسنجان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcjmmevtuqe8xz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما