تاریخ انتشار :جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۳
۰
plusresetminus
مردم رفسنجان برگ زرین دیگری در تاریخ انقلابی این شهر در حمایت از مطلومان فلسطین در روز قدس به نمایش گذاشتند.
خروش مردم رفسنجان در حمایت از مظلومان فلسطین در روز قدس + عکس
به گزارش راه آرمان؛ روز قدس فرصتی است برای فریادزدن مظلومیت قدس و همدردی با مردم رنج دیده فلسطین و امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ رسیده و مردم سراسر ایران اسلامی این فریاد خود را سر می دهند.
 
” بیت المقدس بود قبله اول ما محو رژیم جعلی رسد به لطف خدا” یکی از شعارهای امروز راهپیمایان در شهر رفسنجان بود که در حمایت از مظلومان فلسطین به میدان آمدند و سردادند و بار دیگر اعلام خود را از آنان اعلام داشتند.
 
سرعت تحولات منطقه و روند اتفاقات به سمت نابودی رژیم صهیونیستی شدت گرفته است و ان شاءالله قبل از وعده ۲۵ ساله، شاهد اضمحلال این رژیم خواهیم بود.
 
شناسایی و موشکباران دقیق مرکز مهم اطلاعاتی موساد در اربیل، تعدد عملیاتهای شهادت طلبانه یا حملات موردی نیروهای مقاومت در دل شهرکهای صهیونیست نشین و خود تل‌آویو که نشان دهنده ضعف شدید اطلاعاتی رژیم است، حملات متعدد و گسترده سایبری اخیر علیه زیرساختهای اساسی، بانکی و اطلاعاتی اسرائیل، موفقیتهای پی‌درپی انصارالله یمن و حمله به آرامکو، امارات و …، اعتراضات و تجمعات ساکنان رژیم صهیونیستی علیه سیاستهای دولت اسرائیل طی یک سال گذشته شدت گرفته اما به شدت بایکوت می شود، اعترافات اخیر مقامات صهیونیست مبنی بر ضعف در برابر ایران، ارتباط و تعامل دوستانه سوریه با امارات و ایران با قطر که نشانه شکست پروژه‌های صهیونیستها در امارات و منطقه است
 
نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف قطعی است.
 
https://armanekerman.ir/vdcb00b8arhb5sp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما