تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۳
۰
plusresetminus
سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری زرند گفت: در بازرسی از ۸۵ واحدهای صنفی مختلف در شهرستان زرند ۱۷ واحد صنفی و ۳ فروشگاه زنجیره ای متخلف به علت عدم درج قیمت شناسایی و پرونده آنها جمعا به مبلغ ۲ میلیارد ریال به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
۲۰ واحد صنفی متخلف در زرند جریمه شدند
به گزارش راه آرمان، سرپرست فرمانداری شهرستان با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی و عمده فروشی‌های شهرستان زرند درقالب ۶ تیم متشکل از ادارات صمت، جهاد کشاورزی، اصناف، دادستانی، بسیج، دامپزشکی و بهداشت انجام شد خاطرنشان کرد: این گشت و بازرسی‌ها بطور مستمر و شبانه روزی ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی با افراد سودجو و افرادی که در بازار اخلال ایجاد کنند، برخورد شدیدی دارد، از متصدیان واحدهای صنفی خواست نصب برچسب قیمت و نرخ نامه را رعایت نمایند تا مشمول جرائم تخلف و سنگین نشوند.
 
سرپرست فرمانداری زرند اجرای طرح مردمی‌ و اصلاح یارانه‌ها را اقدامی کارشناسی و شجاعانه از سوی دولت دانست و افزود: دولت سیزدهم با این اقدام بر تحقق وعده خود مبنی بر عدالت محور بودن اقتصاد تلاش و تاکید دارد.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان زرند بر ضرورت همکاری و حمایت بیش از پیش آحاد مختلف مردم بویژه بسیجیان، فعالان حوزه اقتصادی، اصناف، بازاریان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در راستای اجرای این طرح تاکید کرد.
 
شهروندان زرندی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله احتکار، امتناع از فروش، عدم درج قیمت و یا عدم صدور فاکتور خرید از سوی واحدهای صنفی و غیر صنفی را از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۲۴ یا ۳۳۴۳۷۲۷۲ گزارش دهند.
 
انتهای پیام/زرند
https://armanekerman.ir/vdciuyazzt1aru2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما