تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۴
۰
plusresetminus
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه گفت:

مردم صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان مسئولان

صمدالله محمدی گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان مسئولان هستند و همه افرادی که مسئولیتی بر عهده دارند موظفند تا بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند.
مردم صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان مسئولان
به گزارش راه آرمان: با حضور صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، جلسه بررسی مسائل و مشکلات و بازدید از روستاهای بنگان، چغارچوئیه، آهوئیه، مدروان، شصت فیچ علیا، شصت فیچ سفلی و تنبوئیه به منظور رسیدگی، ارائه راهکار و پیگیری های لازم توسط مدیران شهرستان جهت رفع مشکلات مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی، دهیاران و اهالی روستا برگزار گردید.

صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها در نقاط روستایی به مهاجرت معکوس منجر می‌شود تصریح کرد: توسعه امکانات مناطق روستایی و خدمت رسانی به روستاییان موجب مهاجرت معکوس شده، فعالیت‌های اقتصادی مبتنی بر کشاورزی را توسعه و باعث ایجاد روحیه نشاط و امید در روستانشینان در این مناطق می شود.

محمدی با اشاره به اینکه احیای قنوات، بازنگری طرح‌های هادی روستایی، ایمن سازی و آسفالت راه‌ها و مشکل اینترنت دانش آموزان از عمده مسائلی بود که در این دیدار مطرح شد تاکید کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان مسئولان هستند و همه افرادی که مسئولیتی بر عهده دارند موظفند تا بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند.

نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه اظهار کرد: به منظور رفاه حال روستاییان و رفع مشکل مسکن جوانان در روستاها و توسعه مناطق روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد کشاورزی موظفند نسبت به شناسایی املاک قابل الحاق به بافت روستا، مساعدت لازم را انجام دهند.

محمدی هدف از این بازدیدها را رسیدگی به مشکلات مردم دانست و خاطر نشان کرد : لازم است رؤسا و مسئولین تمام ادارات و ارگان ها هر گونه کمی و کاستی مردم را با جان و دل گوش داده و درصدد رفع آن برآیند.

شایان ذکر است این دیدارها با هماهنگی و برنامه ریزی آراسته فرماندار بافت با همراهی حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه محترم، علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان بافت، شکیبا بخشدار مرکزی، رؤسای ادارات شبکه بهداشت، کمیته امداد، امور عشایری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، ورزش و جوانان، راهداری، بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،آب، مخابرات، برق،گاز انجام گرفت.

انتهای پیام/ع https://armanekerman.ir/vdcjvaevauqe8xz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما