تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۲
۰
plusresetminus
حمیدی با بیان اینکه بنده نگاه ویژه ای به شهرستان های شرق استان دارم و با مشکلات و ظرفیت های منطقه آشنا هستم افزود: امیدوارم با حضور مسئولان شهرستان و همکاران قضایی در راستای رفع مسائل و مشکلات و کمک به توسعه عمران و آبادانی منطقه نقش خود را به خوبی ایفا کنیم
نگاه ویژه ای به شهرستان های شرق استان دارم/با مشکلات ظرفیت و پتانسیل منطقه آشنا هستم
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در نشست با اعضای شورای تامین فهرج هدف از سفر خود به شهرستان های شرق استان و شهرستان فهرج را بررسی مسائل و مشکلات حوزه های قضایی و شناسایی ظرفیت های ۴ شهرستان بم، نرماشیر، فهرج و ریگان عنوان و بیان کرد: رفع مشکلات قضایی منطقه در دستور کار است تا بتوانیم شرایط بهتری را برای ارائه خدمت به مردم فراهم کنیم.

وی از کمبود نیروی انسانی کادر قضایی و اداری بعنوان مشکل عمده استان و همچنین شهرستان های شرق استان نام برد و اظهار کرد: برای تامین کادر اداری تعدادی از افراد از طریق آزمونی که اخیرا برگزار شد جذب و بزودی به شهرستان ها بویژه ۴ شهرستان شرق استان تزریق می شوند.

رییس کل دادگستری استان کرمان اضافه کرد: در بحث تقویت کادر قضایی نیز نیازسنجی های لازم انجام و امیدواریم بزودی کمبود کادر قضایی نیز ترمیم و مرتفع شود.

وی در ادامه با تاکید بر نگاه ویژه مسئولان سیاسی، قضایی، امنیتی و انتظامی به شرق استان گفت: توسعه قطعا با هم افزایی و نگاه ویژه اتفاق خواهد افتاد و اگر دنبال امنیت پایدار هستیم حتما باید به سمت توسعه، عمران، آبادانی و اشتغال توجه شود.

حمیدی با بیان اینکه بنده نگاه ویژه ای به شهرستان های شرق استان دارم و با مشکلات و ظرفیت های منطقه آشنا هستم افزود: امیدوارم با حضور مسئولان شهرستان و همکاران قضایی در راستای رفع مسائل و مشکلات و کمک به توسعه عمران و آبادانی منطقه نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان در پایان با اشاره به نقش ویژه ی مردم شرق استان در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی گفت: از مردم عزیز و فهیم، سران طوائف، ریش سفیدان، معتمدین، روحانیت شیعه و سنی تقاضا داریم در بحث پیشگیری از وقوع جرم و صلح و سازش ها مساعدت لازم را با همکاران قضایی داشته باشند و اختلافات را قبل از ارجاع به دادگاه حل و فصل شوند.

همچنین حسین سعیدنیا فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان فهرج در این نشست خواستار تقویت ورودی های شهرستان، برخورد قاطع با اخلالگران در نظم بازار، ایجاد اشتغال پایدار و ورود کارخانه های بزرگ و یا شرکت های اقماری زیرمجموعه به فهرج و همچنین اتخاذ تدابیر جدی در راستای مقابله با معضل قاچاق سوخت و انسان شد.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان در فهرج قطعا در ماه های آینده سفر حجت الاسلام والمسلمین حمیدی به فهرج ثمرات و برکات زیادی را برای این شهرستان در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcjiaev8uqe8iz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما