تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵
۰
plusresetminus
متاسفانه متولیان امربهشت زهرای شهرستان منوجان غیر از سیمان کاری و جدول کشی تا کنون برنامه خاصی برای ساماندهی این مکان، ایجاد غسالخانه و سایه بان برای برگزاری مراسمات متوفیان و برگزاری نماز عید فطر ندارند.
لزوم ساماندهی جایگاه برگزاری مراسمات در بهشت زهرای منوجان
به گزارش راه آرمان؛ روز مراسم تشییع و تدفین و مراسم بزرگداشت سومین روز درگذشت، مرحوم بلال زارعی که یکی از بزرگترین تجمعات سالهای اخیر در بهشت زهرای منوجان بود یک موضوع بدجور در ذوق می زد و آن هم عدم وجود سایه بان و حضور مردم در آفتاب سوزناک خردادماه منوجان بود.

بهشت زهرا در شهرهای بزرگ یک سازمانی تحت عنوان سازمان آرامستان دارد که زیر نظر شهرداری فعالیت می کند.

در بسیاری از شهرها و حتی روستاهای نزدیک مانند بجگان و دهکهان شهرداری و دهیاریها برای برگزاری این مراسمات جایگاه و سایه بانی ایجاد کرده اند.

اما متاسفانه متولیان امر در منوجان غیر از سیمان کاری و جدول کشی تا کنون برنامه خاصی برای ساماندهی بهشت زهرا و ایجاد غسالخانه و سایه بان برای برگزاری مراسمات متوفیان و برگزاری نماز عید فطر ندارند.

این موضوع در روز مراسم مرحوم بلال زارعی به سبب حضور شخصیتهای سیاسی، اجتماعی و عموم مردم که از شهرهای مختلف در مراسم حضور یافته بودند بیشتر به چشم آمد و واقعیتش خانواده متوفی و برخی فعالین اجتماعی از این شرایط که برای میهمانان ایجاد شده بود ناراضی بودند و خود میهمانان نیز گلایه هایی را مطرح می کردند.(البته نمیدانم مسئولین هم متوجه این موضوع شدند یا خیر ؟!)
این انتظار از شهرداری،فرمانداری،دفتر امام جمعه و خیرین وجود دارد که نسبت به ساماندهی به این اوضاع اقدام نمایند؛ به هر حال با توجه به افزایش جمعیت شهری لازم است که خدمات عمومی نیز افزایش یابد.

جبارزارعی

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgnu9q7ak9x34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما