تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۳
۰
plusresetminus
در دیدار مدیرعامل شهرک های صنعتی استان کرمان عنوان شد؛

پیگیری تامین آب شهرک صنعتی ارزوئیه

صبح امروز رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه به همراه مسئول دفتر نماینده شهرستان در مجلس به منظور تامین آب شهرک صنعتی مرکز ارزوئیه با میرجانی مدیر عامل شهرک های صنعتی استان کرمان دیدار کرد.
پیگیری تامین آب شهرک صنعتی ارزوئیه
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه پیرو پیگیری های قبلی نماینده مردم شریف ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان در خصوص تامین آب شهرک صنعتی شهر ارزوئیه ، اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان به اتفاق اصغری مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان با مهندس میرجانی مدیر عامل شهرک های صنعتی استان کرمان دیدار و در خصوص رفع مشکل فوق و همچنین راه اندازی شهرک صنعتی بخش صوغان رایزنی کردند.

در این دیدار پس از رایزنی های صورت گرفته و پیگیری مشکل ، مقرر شد با همکاری اداره امور منابع آب شهرستان در خصوص جابجایی چاه آب شهرک صنعتی اقدامات لازم انجام گیرد.

همچنین در این دیدار مشکلات مربوط به راه اندازی شهرک صنعتی بخش صوغان مطرح و مقرر شد جلسه ای در فرمانداری شهرستان با حضور مسئولین مربوطه استانی و شهرستانی تشکیل و ضمن بررسی مشکلات مربوط به این طرح اقدامات لازم جهت راه اندازی شهرک مذکور بعمل آید.

لازم به ذکر است متقاضیان دریافت زمین در شهرک صنعتی از مدت ها قبل به علت نبود آب در شهرک صنعتی شهر ارزوئیه دچار مشکلات متعددی بوده اند که با پیگیری های صورت گرفته و با قول مساعد مسئولین استانی در آینده نزدیک این مشکل برطرف می گردد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcb9zb89rhb50p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما