تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۵
۰
plusresetminus
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: بخش عمده ای از مشکلات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی قابل حل است و با تشکیل کانون های استانی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می توان این اقدام را با سرعت بیشتری دنبال کرد.
رضایت مندی مردم از خدمات دفاتر الکترونیک قضایی روز به روز افزایش می یابد
به گزارش راه ارمان حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان افزود: رضایت مندی مردم از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی روز به روز در حال افزایش است.
وی بر نظارت مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بر حفظ کرامت مردم و مراجعان در این دفاتر تاکید کرد و اظهارداشت: دستگاه قضایی تلاش می کند که بخش زیادی از درخواست های مردم از این دستگاه از منزل صورت گرفته و دادرسی الکترونیک به صورت کامل محقق شود.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان از خدمات مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تقدیر کرد و گفت: کار در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مشکلات خاص خود را دارد و مدیران این دفاتر که از پیشکسوتان فعال در دستگاه قضایی هستند، با این دشواری ها، انتظارات و توقعات آشنایی دارند.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی بر توجیه مردم تاکید کرد و اظهارداشت: برخی مردم به دلیل عدم توجیه درباره خدمات دفاتر الکترونیک قضایی ممکن است توقعات فراقانونی داشته باشند و باید اطلاع رسانی درباره خدمات این دفاتر  به مردم صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه بر اساس فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، مردم تا زمان رسیدگی به پرونده خود نیازی به مراجعه به دستگاه قضایی ندارند، اظهارداشت: با تحقق دادرسی های الکترونیک نیز گام های بلندتری در راستای کاهش مراجعات به دستگاه قضایی برداشته شده است.
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با تشکیل دفاتر خدمات قضایی باری از دوش دستگاه قضایی برداشته شده و خدمات این حوزه شایسته تقدیر است.
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان نیز گفت: در حال حاضر 60 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کرمان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 10 دفتر در مرکز استان کرمان فعال هستند.
مهدی بخشی افزود: به مناسبت هفته قوه قضاییه یک دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مرکز استان کرمان افتتاح خواهد شد.
وی به اهمیت جایگاه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اشاره و تاکید کرد: براساس اقدامات و تلاش های انجام شده در این دفاتر، از مراجعات بسیار زیادی به دستگاه قضایی جلوگیری شده شده است.

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdciuyaz5t1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما