تاریخ انتشار :شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۴
۱
plusresetminus
سرپرست فرمانداری زرند گفت: 8768 نفر در این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد 2900 نفر حائز شرایط و استعلام شده اند.
ثبت نام بیش از ۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زرند
به گزارش راه آرمان، جلسه هماهنگی نهضت ملی مسکن شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری و با حضور سید رسول تهامی نیا سرپرست اداره راه و شهرسازی، احمد سلطانی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، علی میرزایی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری و توحیدی نیا رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان برگزار گردید.
 
سید رضا حسینی نژاد در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت تامین زمین برای نهضت ملی مسکن شهرستان اظهار داشت: اداره ثبت اسناد و املاک در اسرع وقت و با جدیت باید نسبت به تعیین، استعلام و واگذاری زمین های 100 درصد دولتی تحت مالکیت ادارات، نهاد ها و سازمان های اجرایی و دولتی به اداره راه و شهرسازی شهرستان طبق ماده 10 قانون نهضت ملی مسکن جهت اجرای این طرح در زرند اقدام کند.
 
او با بیان اینکه تعدادی محدود از اراضی دولتی شهرستان در گذشته به صورت غیرکارشناسی و در بعضی موارد محدود، غیر قانونی به بخش خصوصی و یا سازمان خصوصی سازی واگذار شده است، بر ضرورت باز پس گیری این اراضی در راستای حفظ حقوق بیت المال و واگذاری به طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تاکید نمود و اداره منابع طبیعی را جهت تعیین و استعلام اینگونه موارد و معرفی پرونده آنها به دستگاه قضایی مامور کرد.
 
رئیس شورای مسکن زرند با بیان اینکه 8768 نفر در شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد 2900 نفر حائز شرایط و استعلام شده اند، افزود: از این تعداد 684 نفر تاکنون تشکیل پرونده داده، 450 نفر فراخوان و 384 نفر تامین زمین شده اند.
 
حسینی نژاد در پایان خبر داد: در حال حاضر سه پروژه 20، 90 و 274 واحدی اقدام ملی مسکن در زرند نیز با پیشرفت فیزیکی به طور متوسط 30 درصدی در حال ساخت و اجراست.
 
انتهای پیام/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdce7f8zojh8wvi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما