تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۷
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم گفت: نخبگان و خواص جامعه باید متوجه اهمیّت موضع گیری‌ها براساس وحدت و آرامش در جامعه باشند.
موضع گیری‌های درست و خردمندانه می‌تواند سرنوشت این منطقه را عوض کند
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه نماز عید قربان گفت: مردم استان کرمان به ویژه جنوب استان کرمان با یک آزمایش بزرگی مواجه هستند.

امام جمعه جیرفت افزود: نخبگان و خواص جامعه باید متوجه اهمیّت این مسئله باشند که خدای ناکرده هرگونه موضع‌گیری بی‌جا، ناصواب و بدون فکر، تعمّل و منطق این آثاری را ممکن است داشته باشد که نسل‌های آینده ما را نفرین کنند.

وی بیان کرد: موضع گیری‌ها باید براساس وحدت و جان آرامش در جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین تارم تصریح کرد: موضع گیری‌های خواص و نخبگان جامعه که متأسفانه در فضای مجازی مشاهده هم شده نباید حساسیت در جامعه ایجاد کنند.

وی ابراز کرد: این موضع گیری‌ها درست و خردمندانه نیست و می‌تواند سرنوشت این منطقه را عوض کند.

امام جمعه‌ جیرفت بیان کرد: اگر خدای ناکرده این مواضع براساس اختلاف و تنش میان مردم باشد که در تصمیم گیری دولتمردان و مسئولین تأثیرگذار باشد آنچنان برای مردم منطقه تصمیمات که باید اتخاذ شود ممکن است خدای ناکرده اتخاذ نشود.

وی خاطر نشان کرد: آیندگان آنهایی را که دنبال اختلاف و تفرقه هستند و با یک حرف بخواهند اضطرار ایجاد کنند در جامعه و تصمیم گیری مسئولین تأثیرگذار باشد این خیانت بسیار بزرگی است که در آینده مسئولیت دارند و نسل آینده و امروز آنها را نخواهند بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین تارم ابراز کرد: ضمن توصیه به تصمیمات عاقلانه، همگان مواظب باشند و دقت کنیم حرفی که می‌زنیم و تصمیم که می‌گیریم عاقلانه براساس وحدت و آرامش جامعه باشد.

انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcb8wb88rhb58p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما