تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت:

سپاه مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها است

ناصر بهروز گفت: سپاه مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها است.
سپاه مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها است
سرهنگ پاسدار ناصر بهروز در گفتگو راه آرمان؛ با بیان اینکه نمایش پیشرفت‌های موجود در عرصه‌هایی که تفکر انقلابی و بسیجی سپاه وجود داشته است ،گفت: از عمده کارهای ماندگار سپاه اجرای پروژه‌های آبرسانی تحت عنوان پروژه مرد میدان است که در سطح استان در حال اجراء است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت ادامه داد: در حوزه‌های خدمات‌رسانی به مناطق محروم یک گام مهم و بلند در روستاهای محروم شهرستان جیرفت صورت پذیرفته است.
 
وی بیان کرد: تشکیل سپاه و بسیج از الطاف بزرگ خداوند متعال است و قداست این نهاد مقدس واژه‌ها و تعبیرهایی که مراد بسیجیان در رابطه با مجموعه سپاه دارند نشان از اهمیت این نهاد مقدس دارد.
 
بهروز  اظهار کرد: سپاه و بسیج در هشت سال دفاع مقدس جلوه نمایی کرده و روزهای سرد و گرم را پشت سر گذرانده و عزّت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورد و سپاه و بسیج نمادی از تجلی اخلاص، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است که تجسم آن بسیج و بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت ابراز کرد: سپاه مجموعه‌ای از خوبی‌ها و فرصت‌ها است و بارزترین شاخصه‌های تفکر بسیجی ولایت باوری و ولایت محوری است یعنی حرکت کردن با قطب نمای ولایت است.
 
وی تصریح کرد:بزرگترین کارکرد سپاه تربیت نسلی در تراز انقلاب است و بسیج در مدیریت بحران‌های انقلاب اسلامی نقش بی‌نظیری دارد و بزرگترین کارکرد آن تربیت نسلی در تراز انقلاب است.

این مقام مسئول بیان کرد: سپاه، تفکری است که از بحران‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت خلق می‌کند و متناسب با نیازهای کشور حرکت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: سپاه به حرمت خون شهداء والامقام دارای جایگاه رفیع و ویژه‌ای در بین مردم است.
 
بهروز با تأکید بر این که باید ادامه دهنده مسیر شهداء باشیم، یادآور شد:‌ امروزه تجربیات گرانبها سپاه در عرصه جهاد و شهادت می‌تواند در اداره جامعه نقش مؤثری داشته باشد.
 
وی سپاه امروز را مجموعه‌ای توانمند و مقتدر دانست و افزود: به برکت خون شهداء و بسیجیان همیشه در صحنه باعث توانمندی روزافزون این تشکیلات مقدس شده است.
 
بهروز افزود: حرکت خودجوش سپاه در همه عرصه‌ها موجب سربلندی و خدمت‌رسانی به مردم جامعه بوده است و این برگرفته از روحیه شهداء و نگرش و عمل حاج قاسمی است.

این مقام مسئول بیان کرد: سپاه عبارت است از انسان‌های مؤمن و متدین که جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و دانش و ظرفیت بسیج در همه عرصه‌ها ورود پیدا کرده است و بحمدالله با عزمی راسخ نسبت به خدمت‌رسانی به جامعه پیشرو است و این عظمت و روح بزرگ بسیجیان است که توانسته این حماسه را خلق کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: شاخصه سپاه صداقت، فداکاری، جانفشانی و از خودگذشتگی آن است که توانسته است به توانمندی‌های بزرگی دست پیدا کند که بزرگی مجموعه سپاه اقتدار و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcjyievyuqe8xz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما