تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۳۹
۰
plusresetminus
محمد کریمی گفت: دوست دارم دوباره به رفسنجان بیایم و در رفسنجان فعالیت کنم؛ چراکه مردم این شهرستان، مردمانی خونگرم هستند و ظرفیت و پتانسیل های هنری بسیار ارزشمندی در این شهر وجود دارد.
ظرفیت و پتانسیل های هنری بسیار ارزشمندی در رفسنجان وجود دارد
به گزارش راه آرمان؛ محمد کریمی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از حضورش در رفسنجان، اظهار کرد: «فرشته مزاحم» کار ۹۰ دقیقه‌ای و با حال و هوای اجتماعی و خانوادگی‌ست که طی مدت ۲۴ جلسه فیلمبرداری در رفسنجان تولید شد.

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «فرشته مزاحم» با اظهار امیدواری از اینکه با تولید این فیلم راه برای دیگر فیلمسازان برای فعالیت در شهرستان ها هموار شود، گفت: «فرشته مزاحم» یک سالی بود که مجوز گرفته بود و قرار بود این کار را در پایتخت کلید بزنیم.

وی افزود: با سفری که به استان کرمان داشتیم و در دیدار رئیس صدا و سیمای مرکز کرمان ضمن ارائه طرح‌های مختلف، یک طرح در مورد ورزش پهلوانی وزورخانه‌ای  ارائه دادیم و به رفسنجان هم سری زدیم ضمن گفتگو با اهالی زورخانه این شهرستان درباره فیلم «زنگ پهلوانی» گفتگو شد.

وی  با تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و باشگاه مس بابت همکاری در ساخت این فیلم، تصریح کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر احیای ورزش‌های پلهوانی و زورخانه‌ای، از اسفند سال گذشته تولید این برنامه آغاز شد.

محمد کریمی بیان کرد: در سفر به رفسنجان تصمیم گرفتیم قبل از زنگ پهلوانی، فیلم فرشته مزاحم را کلید بزنیم و در این برنامه اداره ارشاد و شهرداری، هتل هیلان، کاشی فخار و دانشگاه آزاد به ما کمک کردند.

وی تصریح کرد: ساخت فیلم داستانی «فردای اربعین»  با موضوع اربعین حسینی از جمله دیگر پروژه هایی است که در کرمان استارت آن زده می شود.

کارگردان فیلم فرشته مزاحم خاطرنشان کرد: دوست دارم دوباره به رفسنجان بیایم و در رفسنجان فعالیت کنم؛ چراکه مردم این شهرستان مردمانی خونگرم هستند و ظرفیت و پتانسیل های هنری بسیار ارزشمندی در این شهر وجود دارد.

کریمی عنوان کرد: بازیگران فیلم فرشته مزاحم؛ سعید کریمی، مونا غمخوار، فریبا ترکاشوند، فرهاد بشارتی اسدالله یکتا، آتش تقی پور، جواد انصافی، عباس نایی، حمید کریمی، مهدیار آزادفر، محمدرضا قربانی، عرفان عزیزی، مسعود مرادی، امیرعلی احمدی، شایان حبیبی، فاطمه عرب، عباس بابایی و عباس محبوب و  رحیم‌پور طراح گریم، شاهین مقدم دستیار و برنامه‌ریز همچنین خانم بازمانده طراح لباس و آقای رنجبر جانشین تولید این فیلم هستند.

کریمی استفاده از ظرفیت و پتانسیل های شهرستان رفسنجان را دلیل ساخت فیلم فرشته مزاحم در این شهرستان دانست و گفت: برای معرفی شهر به این شهرستان سفر کردیم. کار را در این شهر کلید زدیم و در تیتراژ ابتدایی نمای عمومی و اماکن شهر را معرفی کردیم. سعی کردیم لوکیشن هایی در فیلم استفاده شود که شهر را معرفی نماید.

شایان ذکر است، فرشته مزاحم در ۴ تیرماه در رفسنجان کلید خورد و در روز عید غدیر خم فیلمبرداری آن به اتمام رسید و قرار است این فیلم پس از ماه های محرم و صفر از صدا و سیما پخش شود.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdzj0fxyt0xs6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما