تاریخ انتشار :شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۹
۰
plusresetminus
به همت بخش خصوصی اولین مرکز شبانه‌روزی معلولین ذهنی دختران ۱۳تا ۱۸ سال جنوب کرمان در شهرستان رودبار به بهره برداری رسید.
اولین مرکز شبانه‌روزی معلولین ذهنی دختران جنوب کرمان افتتاح شد
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب؛ مرکز شبانه‌روزی معلولین ذهنی دختران ۱۳تا ۱۸ سال رودبارجنوب به بهره‌برداری رسید.

این مراسم با حضور  پرورش فرماندار، طاهری رییس دادگستری رودبار جنوب، عاشوری زاده رییس اداره بهزیستی و تنی چند از روسای ادارات شهرستان اولین مرکز شبانه روزی معلولین ذهنی دختر ۱۳ تا ۱۸ سال جنوب کرمان در این شهرستان افتتاح شد.

منصور عاشوری زاده رییس بهزیستی رودبارجنوب در حاشیه افتتاح مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی این شهرستان در تشریح مختصات این مجموعه شبانه‌روزی تصریح کرد: مرکز شبانه‌روزی نگهداری از دختران ذهنی با همت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع احداث و به دختران معلول ذهنی از سن ۱۳تا۱۸سالگی خدمات نگهداری، توانبخشی، کاردرمانی، روانشناسی و آموزشی ارائه می‌دهد.

عاشوری زاده خاطر نشان کرد: همچنین امروز ۱۶ واحدمسکونی در شهرستان رودبار جنوب با زیر بنای ۶۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به مددجویان بهزیستی این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: بهزیستی رودبارجنوب وشهرستان های جنوبی به سرمایه‌گذاری نیروهای متخصص در امر توانبخشی معلولین نیاز مبرم دارند.

در ادامه پرورش فرماندار شهرستان رودبارجنوب از خدمات کارکنان و ریاست بهزیستی تقدیرنموده و بیان کرد: مجموعه بهزیستی شهرستان همانطور که مشاهده می‌شود با رویکردی جدید به‌دنبال ارائه خدمات با کیفیت و مطابق استانداردهای روز به معلولین و نیازمندان در این شهرستان است.

وی تاکید کرد: مجموعه نهاد ها وادارات شهرستان  در تحقق این امر مهم درکنار بهزیستی خواهند بود.

شایان ذکر است، ۱۶ واحدمسکونی در شهرستان رودبار جنوب با زیر بنای ۶۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به مددجویان بهزیستی این شهرستان اهدا شد.


انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcenv8zvjh8wxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما