تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۸
۰
plusresetminus
ابراهیم پور فرمانده ناحیه انار گفت: خدمت رسانی پاسداران و بسیجیان تا رفع کامل این بحران و بازگشت وضعیت به شرایط عادی همچنان تداوم خواهد داشت.
سپاه و گروه های جهادی برای رفع مشکل سیل زدگان در انار بسیج شده اند
به گزارش راه آرمان؛ بسیج اصلی‌ترین بازو و یار مردم در شرایط گوناگون است، هر جا مشکلی برای مردم وجود دارد بسیج و بسیجی ها را مشاهده می‌کنیم که در حال تلاش برای حل کردن آن هستند.

در عرصه محرومیت زدایی، زلزله، سیل و شیوع بیماری‌های همه گیر و هر اتفاقی که در کشور رخ می‌دهد شاهد حضور بسیج هستیم.

ابراهیم پور با اشاره به اقدامات گسترده و راهگشای گروه های جهادی در یاری رساندن به مردم سیل زده گلشن گفت: گروه های جهادی با بهره‌گیری از تجهیزات، توان و نیروهای انسانی سازماندهی شده، قبل از آغاز بارندگی در زمینه های ترمیم سیل بندها و... فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: بسیجیان در ساعت های اولیه وقوع باران شدید در مناطق بحران حضور یافته و در کنار نیروی های اداره راهداری، هلال احمر، نیروی انتظامی و شهرداری با ایجاد مسیرهای انحرافی، بازگشایی راه ها، احداث سیل بندهای خاکی فعالیت داشته اند.

فرمانده ناحیه انار ابراز کرد: بسیجیان حوزه مقاومت بسیج قدس ضمن نجات افراد چندین خودروی مسافران گرفتار در سیل، با همکاری هیئت عاشقان کربلا پنج دستگاه اتوبوس عبوری از شهرستان انار که گرفتار سیل شده بودند در محل هیئت عاشقان کربلا اسکان دادند.
 
وی خاطر نشان کرد: خدمت رسانی پاسداران و بسیجیان تا رفع کامل این بحران و بازگشت وضعیت به شرایط عادی همچنان تداوم خواهد داشت.



انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdccs4qs42bqip8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما