تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۸
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبارجنوب خبر داد؛

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در رودبارجنوب

اسلام حاجب گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسنیی ۸۰۰بسته معیشتی کمک‌های مومنانه در قالب طرح حسینی در رودبارجنوب توزیع خواهد شد.
توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در رودبارجنوب
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، اسلام حاجب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند همزمان تاسوعا و عاشورای حسینی کمک‌های مومنانه در قالب طرح حسینی با همت بسیج سازندگی به تعداد۸۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان رودبارجنوب توزیع شد.

وی افزود: تاسوعا و عاشورا، یادآور بزرگترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است و کربلا، صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبارجنوب با تاکید بر ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ کمک‌رسانی به همنوعان خود، تصریح کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی فرصت مناسبی برای کمک‌رسانی به مردم آسیب‌پذیر برای کارهای حسنه است.

حاجب گفت: امروز فرهنگ عاشورایی چنان در عمق جان‌ها و دل‌ها اثر گذاشته که همه ساله در این روزها، اوج عشق و اخلاص نسبت به اسوه جهاد و شهادت امام حسین (ع) به نمایش گذاشته می‌شود و مردم شهید پرور شهرستان رودبارجنوب برای کمک‌رسانی به همنوعان خود از هم سبقت می‌گیرند.

فرمانده سپاه رودبارجنوب اقلام موجود در بسته معیشتی را شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، روغن مایع، نخود اعلام کرد.

وی گفت: وظیفه انسانی ما نیز ایجاب می‌کند که نسبت به مشکلات همنوعان خود غافل و بی‌تفاوت نباشیم که تقویت فرهنگ کمک یک امر دینی و شرعی است و کمک مومنانه زمینه تقویت امید در جامعه اسلامی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdchz6nzz23niqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما