تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۲
۰
plusresetminus
سید حمید سجادی گغت: در سفر استانی ریاست محترم جمهور حدود ۷/۵ میلیارد تومان برای فضاها و پروژه های ورزشی فهرج اعتبار گذاشته شده تا با افزایش سرانه ورزشی به استعدادهای منطقه توجه ویژه شود.
فهرج نیازمند فضاهای سرپوشیده ورزشی است/اختصاص ۷/۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های ورزشی
به گزارش راه آرمان؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان فهرج که ظهر امروز برگزار شد گفت: دستور دکتر رییسی رسیدگی به مشکلات نقاط محروم کشور است و بنده افتخار می کنم برای اولین بار در این منطقه حضور دارم.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان فهرج اظهار کرد: یکی از دستورات ویژه رییس جمهور اعزام تیم ها و افراد مختلف بعد از سفر است تا مصوبات مورد پیگیری قرار بگیرند. 

سجادی ادامه داد: در سفر استانی ریاست محترم جمهور حدود ۷/۵ میلیارد برای فضاها و پروژه های ورزشی فهرج اعتبار گذاشته شده تا با افزایش سرانه ورزشی به استعدادهای منطقه توجه ویژه شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه نیاز ورزش شهرستان فهرج را در احداث فضاهای ورزشی سرپوشیده دانست و تصریح کرد: با توجه به بادهای ۱۲۰ روزه و طوفان هایی که مردم منطقه با آن روبروی هستند احداث فضای سرپوشیده ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با تأکید بر احداث فضاهای ورزشی برای بانوان گفت: امروز ورزش را در دنیا بعنوان یکی از عوامل کاهش دهنده بیماری و هزینه درمان تلقی می کنند.
 
سجادی در پایان با اشاره به مشکلات شهرستان فهرج بیان کرد: همه موارد مطرح شده دسته بندی می شوند تا در جلسه با تک تک وزیران مورد پیگیری و رسیدگی قرار بگیرند.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcjtoevyuqe8oz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما