تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۵۶
۰
plusresetminus
لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور؛

گل گهر با برد ملوان به رده دوم جدول صعود کرد

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس تیم ملوان بندر انزلی امشب در سیرجان مقابل تیم گل گهر این شهر با یک گل شکست خورد.
گل گهر با برد ملوان به رده دوم جدول صعود کرد
به گزارش آرمان کرمان؛ تیم های گل‌گهر سیرجان و ملوان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که بازی با تک گل مجید عیدی در دقایق پایانی به سود گل‌گهر به پایان رسید.
 
گل‌گهر تا اینجای فصل شکستی نداشته و این شکست‌ناپذیری را تا هفته پنجم فصل حفظ کرده است. 
 
گفتنی است گل‌گهر با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در رده دوم جدول جا گرفت.
 
سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در نشست خبری حاضر شد و درباره این مسابقه گفت: در این بازی هم مالک توپ بودیم و هم موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. ضمن اینکه مقابل ضدحملات تیم ملوان هم توانستیم عمکرد تاکتیکی خوبی داشته باشیم. ولی بخش بسیار مهمی که باید در تیم ما نهادینه بشود این است که از موقعیت‌ها خیلی بهتر استفاده کنیم.
 
مربی گل گهر سیرجان اذعان کرد: بازیکنان ما باید این ذهنیت را داشته باشند که نمی‌توانند بازی به بازی یا در جریان یک بازی نوسان داشته باشند، یک روز صد باشند و یک روز پنجاه. ما باید نوسان خودمان را کم کنیم و باید بازیکنان از نظر کیفی در یک سطح باشند. این هشداری است که از طرف آقای قلعه نویی به تمام بازیکنان و کادر فنی تیم داده شده است.
انتهای پیام/سعید
https://armanekerman.ir/vdcjihev8uqe8tz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما