تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۵۷
۰
plusresetminus
مهدی سلیمی از به کارگیری تیم‌های عملیاتی پلیس راه برای پوشش ترافیکی اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.
پلیس راهور برای مدیریت تردد زوار اربعین حسینی (ع) آمادگی کامل دارد
سرهنگ مهدی سلیمی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ گفت: با توجه به درپیش بودن مراسم اربعین حسینی و اعزام کاروان های زیارتی به عتبات عالبات، پلیس راه سیرجان برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها در محورهای مواصلاتی شهرستان، طرح های ویژه ترافیکی را در این ایام در دستور کار دارد.
 
وی تصریح کرد: بازدید از اتوبوس های حامل زائران اربعین حسینی در شرکت های مسافربری، کنترل دقیق اتوبوس ها از حیث رعایت کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، هماهنگی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در خصوص نصب تابلو و بنر ویژه مراسم اربعین حسینی با مضامین اخباری و هشداری از جمله این برنامه ها است.
 
فرمانده پلیس راه سیرجان با اشاره به اجرای طرح های ویژه ترافیکی در مسیر های اصلی عبور زائران در ایام اربعین حسینی اذعان کرد: اطلاع رسانی مستمراز وضعیت و شرایط ترافیکی محورهای مواصلاتی و اعمال محدودیت های ترافیکی برای بهره برداری زائران اربعین حسینی از دیگر اقدامات مهم پلیس راه می باشد.
 
وی همچنین از رانندگان وسایل نقلیه عمومی به ویژه رانندگان اتوبوس حامل زائران حسینی خواست، ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

​​​​​​انتهای‌پیام/سعید
https://armanekerman.ir/vdcamon6e49nue1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما