تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶
۰
plusresetminus
حسین سعیدنیا گفت: سقف تسهیلات مشاغل خرد خانگی ۱ میلیارد ریال است و مبلغ ۲۲ میلیارد ریال برای مشاغل خرد خانگی شهرستان فهرج در نظر گرفته شده است.
اختصاص مبلغ ۲۲ میلیارد ریال برای مشاغل خرد خانگی در شهرستان فهرج
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز به مناسبت هفته تعاون؛ رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فهرج به همراه تعدادی از مدیران عامل شرکت های تعاونی و فعالان حوزه با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه علی زابلستانی رییس اداره  تعاون شهرستان فهرج ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره گفت: در شهرستان فهرج ۱۲۶ شرکت تعاونی به ثبت رسیده اما بسیاری از آنها هیچ فعالیتی ندارند.

وی افزود: شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان شهرستان از سال ۹۷ تعطیل است و چندین بار مجمع برگزار شده اما به نتیجه ای نرسیده است.

همچنین در این دیدار حسین سعیدنیا فرماندار فهرج ضمن تبریک هفته تعاون و قدردانی از حضور رییس و جمعی از فعالان این حوزه خواستار احیاء شرکت های تعاونی شهرستان شد.

وی افزود: شرکت های تعاونی یکی از راههای ایجاد اشتغال هستند اما در این شهرستان از ۱۲۶ تعاونی فقط ۱۲ تعاونی فعال و این ناامید کننده است.

رییس کارگروه اشتغال شهرستان فهرج در ادامه خواستار تعیین تکلیف این شرکت ها بخصوص شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان، شرکت تعاونی عمران و توسعه دهیاری های بخش مرکزی و نگین کویر شدند.

سعیدنیا خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات مشاغل خرد خانگی ۱ میلیارد ریال است و مبلغ ۲۲ میلیارد ریال برای مشاغل خرد خانگی شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار فهرج در پایان از ادارات جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی خواست هرچه سریعتر با معرفی افراد نسبت به جذب اعتبار تخصیص یافته به اداره خود اقدام کنند.

انتهای پیام/فهرج
  https://armanekerman.ir/vdccooqss2bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما