تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۴
۰
plusresetminus
توسط فرماندار ارزوئیه صورت گرفت؛

تجلیل از بانوی فوتبالیست در ارزوئیه

با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه و حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان از خانم عاطفه رمضانی بانوی فوتبالیست شهرستان عضو تیم ملی کشوری تجلیل به عمل آمد.
تجلیل از بانوی فوتبالیست در ارزوئیه
به گزارش راه آرمان فرماندار ارزوئیه از بانوی فوتبالیست شهرستان عضو تیم ملی تقدیر کرد.

با حضور اسماعیل کاخ فرماندار ، حاتمی مدیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین شهرستان از خانم رمضانی عضو تیم ملی فوتبال بانوان تجلیل شد.

در این دیدار اسماعیل کاخ حضور بانوان کشور و شهرستان در همه عرصه ها را حرکتی مثبت و ارزنده عنوان و افزود: بانوان کشور ثابت نموده اند با رعایت شئونات اسلامی در عرصه های ورزشی حرف های زیادی برای گفتن دارند و می توانند پرچم زیبای ایران اسلامی را همچون مردان بالا نگه دارند.

وی خانم رمضانی را یکی از افتخارات شهرستان دانست و عنوان کرد: باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا سرانه ورزشی بانوان در شهرستان افزایش پیدا نموده و استعداد های بالقوه شناسایی و به منصه ظهور برسند تا در آینده نزدیک شاهد درخشش بانوان شهرستان در عرصه رقابت های استانی و کشور باشیم.

لازم به ذکر است خانم عاطفه رمضانی متولد ۱۳۷۱ می باشد که فوتبال خود را از ۱۵سالگی شروع و هم اکنون در تیم فوتبال خاتون بم به صورت حرفه ای فوتبال بازی میکند.

وی علاوه بر عضویت در تیم خاتون بم ، عضو تیم ملی می باشد و در مقاطعی نیز به عنوان کاپیتان دوم تیم ملی کشور نیز بوده است.

 رمضانی با تیم خاتون بم ۸عنوان قهرمانی لیگ برتر بانوان ، ۲نایب قهرمانی و ۲ عنوان سومی را در کارنامه خود دارد.

عاطفه رمضانی در مسابقات برون کشوری نیز در قالب تیم دانشجویان کشور که در کشورهای بلژیک و صربستان برگزار گردید دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را نیز در کارنامه دوران ورزش خود دارد وی هم اکنون به عنوان کاپیتان تیم خاتون بم در لیگ برتر به عنوان یکی از مهره های اصلی توپ می زند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdceoo8zzjh8wni.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما