تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۰
۰
plusresetminus
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

به توصیه حاج قاسم، عباس انقلاب هستیم

سردار حسین معروفی گفت: مردم بایستی به توصیه دین و به توصیه فرزند خودتان حاج قاسم بنی هاشم این انقلاب و این خیمه گاه باشید یعنی هیچ کس نتواند از بنی هاشم و عباس عبور کند تا به مردم، انقلاب، نظام و ولایت برسد باید از روی جان ما عبور کند.
به توصیه حاج قاسم، عباس انقلاب هستیم
به گزارش راه آرمان؛ سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم یادواره شهدای روستای باب گلوییه رابر، با گرامیداشت ۴۲ سالگرد دفاع مقدس گفت: مجلس ، یادواره و جلسه شهیدان؛ جلسه ختم نیست ، یادواره و جلسه شهیدان در حقیقت جلسه فتوحات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: جلسه شهیدان جلسه فتوحات ایران است جلسه نظام مقدس ما و غیرت مومنین ما در هشت سال جنگ نا برابر با اشرار عالم است.

سردار معروفی عنوان کرد : شهیدان ما از همه چیز خود برای بقای دین خدا گذاشتند، امروز ما باید از آبرویمان برای دین خدا و برای خلق خدا بگذریم و بگذاریم و مجاهدت کنیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که فردای قیامت از مسئولین ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی و از همه باقی مانده های شهدا سوال میشود این نیست که درجه و رتبه و مسئولیت شما چه بود، آنچیزی که از آنها سوال می شود؛ دو سوال است، سوال اول این در حکومت خدا برای شما فرصت دادیم به دین خدا و برای ایستادگی خلق خدا چه کردید؟، این مصاحبه گری باید در وجود همه ما خروجی جلسه شهیدانی باشد که نماد واقعی ایثارگران ما هستند آن موقع یادواره شهید ما از خط جدا و تبدیل به ره واره میشود که ما راه را گم نکنیم.

سردار معروفی گفت: صراط مستقیم آنی است که آنها در آن مسیر جان داده اند تحت امر امامشان غیر از خدا به هیچ فکر نمی کرد در این طرف فرماندهی ما به دست آن امام و آن کارشناس دین، مرجع تقلید جامع الشرایط و آن نائب امام زمانی بود که کلامش و نفسش بر قلوب همه ما حاکم بود و در آن طرف آب یک شخصیت جاه طلب خونخوار برای رسیدن به جاه‌طلبی و مقام خود همه مردم خود را سد خود قرار داد.

وی عنوان کرد: شهیدان ما برای هیچ کس بدهکار نیستند؛ آنکه بدهکار است مسئولین و باقی مانده های شهدا هستند که بعد از شهدا چه کردند، چه کردیم و چه خواهیم کرد؟، چه جوابی فردای قیامت برای آن عزیزان و مجاهدین خدا و ایثارگران واقعی جبهه حق داریم.

سردار معروفی، با اشاره به دو نکته و مؤلفه های نهادینه شده از ویژگی های شهیدان گفت: برادران و خواهران من ، دختران و پسران عزیز به این نکات توجه کنید؛ داستان نیست حقیقت شهیدان است، شهدای ما عباس گونه شدند یعنی از سر کلاس عباس بن علی علیه السلام به حسین بن علی رسیدند.

وی تأکید کرد: باید از سر کلاس عباس عبور کرد و به حسین بن علی رسید و عاشق عاشورا و عاشق حقیقت دین که ابا عبدالله حقیقت دین است؛ رسید.

سردار معروفی ادامه داد: نطفه انقلاب اسلامی ما، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در عاشورای ۶۱توسط آن امام شهیدمان ریخته شد و در ۵۷و ۵۸ به دست فرزند او به فضل الهی در ایران اسلامی ظهور پیدا کرد و بستر ساز ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف شد.

وی، بیان کرد: سه ویژگی عباس بن علی علیه السلام در سر کلاس و در وجود شهیدانمان نهادینه شد و حسینی شدند.

سردار معروفی گفت: ادب نسبت به امام، وفای نسبت به امام، بصیرت نسبت به امام اینها ویژگی های عباس بن علی علیه السلام است اینها را شهدای ما در سر کلاس عباس بن علی علیه السلام آموختند و حسینی شدند هشت سال در جنگ نابرابر نیمه روزه عاشور را هشت سال عاشورایی تولید کردند.

وی ادامه داد: در عملیات بزرگ کربلای ۵ که فخر ایران اسلامی به مجاهدین ایران است و مرکز ثقل قدرت و بزرگی و بازدارندگی ملت عزیزمان توسط مجاهدین و عصاره ملت ایران در کوره آتش بیرون آمد و دشمن را مجبور کرد در مقابل ایران اسلامی زانو بزند بعد از ۶الی ۷قطعنامه علیه ما اولین قطعنامه که حق و حقوق ما در آن صادرشد قطعنامه ۵۹۸بود که خروجی عملیات کربلای ۵ است که بچه های رابر و ثارالله بیشترین نقش را در کانال پرورش ماهی و در نهر جاسم جنگ نا برابر در آن صحنه داشتند.

وی افزود: به همین خاطرمن چند بار کرمان در جمع فرزندان شهدا در بیت الزهرا گفتم؛ کربلای پنج ثارالله را باید مقتل نویسی و مقتل خوانی کرد که چطور عاشورا تولید کردند.
سردار معروفی گفت: امام ما و مقام معظم رهبری امام خامنه ای می فرماید: شب های عملیات کربلای پنج، شب های قدر جمهوری اسلامی ایران است این ویژگی ها و ادبیات امام ماست.

وی افزود: سپاه پاسداران عاشورا را در شلمچه مشق کرد، ثارالله و آن فرمانده عزیز و بزرگوار عبور از سر کلاس عباس را مشق کرد، امروز هم زمانی ما به عتبات عالیات به زیارت ائمه اطهار و اربعین به زیارت سید الشهدا علیه السلام اول به زیارت امیرالمؤمنین علیه السلام احترام می کنیم و اجازه می گیریم عمود و معبود می پیماییم تا به فرزندان امیرالمؤمنین برسیم.

وی ادامه داد: اولی که وارد کربلا می شویم باز به عباس می رسیم با سلام به عباس بن علی علیه السلام به حسین بن علیه السلام می رسیم این سر است، مشرف شده اید در خیمه گاه امام حسین علیه السلام علیه السلام تأمل و اندیشه کنید آنجا می بینید خیمه عباس در سال ۶۱قمری جایی است که هر کس میخواهد به حسین برسد باید از عباس عبور کند این سر است شهدای ما به این رسیدند و حسینی شدند.

سردار معروفی با بیان اینکه دومین ویژگی بندگان شایسته خداوند و قهرمانان واقعی ملت ایران را استحکام درونی خواند و گفت: شهیدان ما برون رزم قوی بودند که درون رزم قوی شدند هر کس برون رزم قوی باشد هر کس بتواند گره قلبی خود را محکم کند استحکام درونی پیدا کند و ما میگوییم برون رزم قوی شود می تواند درون رزم قوی در برابر دشمن باشد یعنی هر کس از خدا ترسید از غیر خدا نمی ترسد و شهید سلیمانی این را به زیبایی ترسیم و عمل کرد.

وی، تصریح کرد: خداترسی در وجود شهیدان ما نهادینه بود، غیر خدا در جبهه حاکم نبود همه چیز خدا بود زمین خدا و اهل بیت علیه السلام و غیر آن جایگاهی نداشت.

سردار معروفی عنوان کرد: استحکام درونی یعنی حسن ظن به ذات اقدس الهی، امروز گیر جامعه ما در بخش سیاسیون جامعه در ادوار قبل همین نکته بود که اعتقاد و اطمینان قلبی به فرمان الهی و دستورات الهی نداشتند و می ترسید و می لرزیدند، انسانی که سنت الهی را باور داشته باشد و می ترسد و می لرزد و نمی لرزاند بلکه استحکام دارد در مقابل دشمن عین کوه چون حق است؛ می ایستد و محمد رسول الله می شود.

وی ادامه داد: این را در وجود همه شهیدانمان می بینیم و در وجود شهیدحاج قاسم مان لمس می کنیم هم با چشم سر و دل.

سردار معروفی گفت: دشمن با تمام وجود با مردم و مومنین مبارزه می‌کند همه وجودش را میگذارد نه یک سرلشکر است نه یک فرمانده جبهه اسلام است بلکه یک عنصر کوچک مردمی، عین مردم در کنار مردم و با مردم و برای مردم، این مکتب ماست این مکتب اهل بیت علیه السلام ماست.

وی افزود: دستورات صریح و نورانی قرآن و پیغمبر (ص)ماست، دستورات علما، عرفا، امامین انقلاب به عنوان راه سعادت ماست ویژگی استحکام درونی که هر کس استحکام درونی پیدا کند در وجود خودش بر دشمن درونش غالب شود بر دشمن برون غالب خواهد شد.

سردار معروفی گفت: اینجاست که امام ما در روز شهادت شهید سلیمانی در منزل شهید سلیمانی فرمودند: شهید سلیمانی از نفسش عبور کرده بود که امروز همه در مقابلش زانو می زند و او را به خدا برای سعادت خود قسم می‌دهند این ویژگی استحکام درون رزمی در وجود شهیدانمان نهادینه شده بود که در جبهه اسلام برای جان دادن سبقت می‌گرفتند نه برای جان ندادن،جوانان من ، دختران و پسران من دقت کنید.

وی، گفت: در تاریخ اسلام و شیعه مشاهده می‌کنید فقط در کربلا انسان ها از هم سبقت گرفتند اما در ایران جنگ هشت ساله دفاع مقدس ما رزمندگان ، سلحشوران، حماسه سازان ملت بزرگ ایران، عاشوراییان ایران، هشت سال در مسیر حق برای جان دادن از همدیگر سبقت می‌گرفتند و عاشورا را مشق کردند؛ این استحکام درونی است ما امروز به این نوع جامعه نیاز داریم.

سردار معروفی بیان کرد: ما برای نظام جمهوری اسلامی مان و ملت بزرگ ایران اسلامی و متمایز با همه ملل دنیا، حتی متمایز با امت صدر اسلام بود، چرا که امام با این مضمون فرمود؛ امت ما از امت عصر حضرت رسول الله از امت سید الشهدا والاتر و بهتراند؟

وی عنوان کرد: در زمان رسول‌الله و امیرالمؤمنین و علی بن ابی طالب باائمه ما چه کردند؟ امیرالمؤمنین، با امام مجتبی (ع) با سید الشهدا(ع) در عراق آن را دعوت کردند و اربا اربا کردند، خادمان معصوم در ایران اسلامی در زمان امام غیر معصوم ما ۱۸۸هزار شهید در مقابل اشرار عالم دادیم اما نگذاشتیم کربلا تکرار شود و نگذاشتیم سر حسین بن علی ها را از قفا جدا کنند که ما نظاره گر او باشیم این نشانه هوشمندی و بزرگی این امام و امام بعد از امام و این امت امام از همه ادوار تاریخ عزیزتر و شایسته تر و متمایز است.

سردار معروفی گفت: ما به پاس مجاهدت ملت بزرگمان، مردم عزیزمان، همه اقواممان و همه مذاهب در ایران عزیزمان، زن و مرد، کوچک و بزرگ مان که بزرگ شدیم و عزیز شدیم و صاحب شوکت، قدرت و عزت و شرف برای دین مان، انقلابمان و اسلامان شده ایم.

وی عنوان کرد: امروز در همه عرصه ها و صحنه ها نه در خاورمیانه و نه در غرب آسیا بر همه دنیا بازیگر واقعی است، امروز به پاس این مجاهدت و رهبری امام عظیم شأن سفرکرده و امام بعد از آن در این ۳۳ساله مدیریت امامت و حجت خدا و رهبری ما فهرستی از قابلیت ها از عزت و بزرگی و شرف خروجی داریم که باید ساعت ها روی آن بحث کنیم.

سردار معروفی، دو ویژگی که یکی وحدت واقعی ملت ایران که یکی از خروجی ها و قابلیت هاست هر کجا مردم با هر قوم، مذهب و هر سلیقه و هر گرایش بودند هر کجا دیدند نظام شان ،آبرویشان آبرویشان، تمامیت ارضیشان و منافع ملی شان، اعتقاداتشان در خطر است گفت: از هر قوم و مذهب، و گروه و حزب سیاسی بودند؛ در یک جبهه قرار گرفتند و واحد در مقابل دشمن صف آرایی کردند و فریاد زدند و اقتدار خود را حفظ کردند این وحدت واقعی است.

وی اظهارکرد: جایی نصرت الهی می رسد که مردم به خاطر خدا دور هم جمع شوند، اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری میکند و نصرت می‌دهد این یاری کردن خداست.

سردار معروفی گفت: وقتی وحدت و گذشت منافع ملی انقلاب به خاطر خداباشد، وقتی منافع ملی و انقلاب را ببینیم وقتی ارزش های انقلاب اسلامی ایران را ببینیم، وقتی تمامیت ارضی را ببینیم، وقتی عفت و ناموس ایرانی اسلامی ببینیم و پای آن بایستیم خدا به ما نصرت می‌دهد؛ وعده الهی تخلف ناپذیر است.

وی افزود: این مردم ما در طول این ۴۳سال از بدو پیروزی در کردستان، از ترکمنستان، ترکمن، بلوچستان، از جنگ کردستان، جنگ هشت سال به بعد تا شهادت حاج قاسم سال ۸۸ و الان مردم ما زمانی دیدند منافع و اعتقاداتشان در خطر است راه خود را از اغتشاش گران و دشمنان، فتنه انگیزان و کینه توزان ملت ایران جدا کردند این همان هوشمندی و وحدت مثال زدنی ملت بزرگ ایران است که من نام آن را هوشمندی ملت ایران میگذارم.

وی، خروجی دوم همان بزرگ ترین خروجی انقلاب اسلامی ما ولایت، حجت خدا نائب امام زمان (ع) است گفت: چه که در دوران حیات پر برکت ۱۰ساله امام سفر کرده چه در حیات پر برکت و پر خیر و مقتدرانه و هوشمندانه از دیدبان تیز بین و سکاندار انقلاب اسلامی امام خامنه ای مان بودند.

وی ادامه داد: ولایت و حجت خدا بزرگترین نعمت برای ملت بزرگ ایران ، ولایت خورشید است، خورشید می تابد و به همه نور می‌دهد نگاه به نگرش سیاسی نمیکند همه مردم را جامع اطراف چون امام امت است، امتش پشت آن امام استقرار و استحکام دارد قدر نعمت را باید بدانیم.

سردار معروفی گفت: باید بدانیم دانسته آن که نعمت را افزون کند اطاعت محضی است که این شهیدان برای ما سفارش کردند که اگر می خواهید استحکام داشته باشید؛ سعادتمند شوید دست از امام و ولایت فقیه برنداریم و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی فرمود: پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد.

وی، افزود: همه هدف گذاری دشمنان ما روی امام و ولی حجت خدا و رهبر مقتدر ما قرار دادند، چرا که امام هوشمند و دیدبان تیزبین ما تمام معادلات دشمن را در تمام دنیا به هم زده؛ اجازه نداده منافع و حقوق مسلمین را در غرب آسیا را به یغما ببرد و جای پا داشته باشند، در غرب آسیا متزلزل اند.

سردار معروفی گفت: اگر می خواهیم به تزلزل آنها نگاه کنیم و همین حرکت بزرگ و به یادماندنی و جاوید ۲۳میلیون زائر امام حسین علیه السلام در اربعین سید الشهدا نگاه کنید، هیچ کشور آمریکایی و اروپایی نه توان و نه جرات دارد پنج میلیون را یک ماه سرویس دهد، ۲۳میلیون با همه شرارت آنها در کشور عراق و اطراف او با مسئولیت کامل یک ماه سرویس دهی و مسئولیت زیارت بیش از ۱۱۰کیلومتر پیاده رودند این فقط قدرت دین و اهل بیت علیه السلام و قدرت عاشوراست، این قدرت ولایت و امام ولایت و سرباز ولایت حاج قاسم عزیزمان این بستر را مقدمه ظهور است آماده کرد.

وی با بیان اینکه الگوی عملی مکتب وحی و عاشوراست و برای حفظ و حراست از ناموس ایران ادامه داد: دشمنان ما هم به بهانه مرگ مرحومه امینی که رییس جمهور به عنوان دومین شخصیت مملکت و اولین شخصیت اجرایی کشور به خانواده امینی تماس گرفت ، عرض تسلیت و دستور و قول بررسی و پیگیری داد این یعنی قائله ختم است.

سردار معروفی گفت: شیطنت دشمن و بدخواهان، کج اندیشان، تفاله های ملت ایران یعنی سلطنت طلبان و منافقین و گول خورده ها و وطن فروشان، در یک جمله کج اندیشان، خسته شدگان همراه با دشمن چه کردند که امنیت واقعی ما را به خطر بیندازند؛ باز هم ملت نگذاشتند.

وی ادامه داد: رمز آشوب برای چه شد؟، برای اینکه چند موضوع و مولفه های بزرگی برای ما موثر بود می توانستیم و می‌توانیم روی آن مانور دهیم، نتوانیم مانور دهیم.

سردار معروفی عنوان کرد: مولفه یک؛ ۲۳زائر عزیزمان به کربلا معلی و نجف اشرف در پیاده روی اربعین حسینی، مولفه دوم؛ سفر مهم رییس جمهور کشور به شانگهای و رسمیت ملت ایران در این حرکت بزرگ اقتصادی که کار بزرگی برای برون رفت مشکلات اقتصادی ما در غرب آسیا و در آسیاست.

وی ادامه داد: مولفه سوم؛ حضور ریاست جمهور ما در مجمع عمومی سازمان ملل می دانستند موضع نماینده ملت ماچیست؟ موضع او ، موضع حاج قاسم، انقلاب و امام و ملت ایران است برای ملت ایران در آن سفر همین که عکس حاج قاسم ما را در خانه دشمن بلند کرد و اعلام برائت و انزجار و حمایت از این شهید و اعلام پیگیری قضایی همین به ملت و غیرت ملت ما کفایت می‌کند؛ اما دشمن صحنه آمد به هم بزند یک عده از کسانی که سال ها در این کشور مسئولیت داشتند در جایگاه اپوزیسیون قرار گرفتند و ظلم به مردم و نظام کردند.

وی افزود: اینجاست ما باید قدر امام و حجت خدا را بدانیم اوست که گره های دشمن را به ما میدهند، او دیدبان تیز بین است او مراقب همه اوضاع و احوال دنیا، منطقه و ایران اسلامی است اوست که برای ملت ایران مثل کوه و برای بزرگی ملت ایران و شوکت و عظمت ملت ایران مثل کوه ایستاده است.

سردار معروفی بیان کرد: ما شما مردم عزیز مخصوصا شما مردم رابر، مردم منطقه روستای باب گلوییه، حاج قاسمی هستیم، توصیه این شهید حاج قاسم عزیزمان را فراموش نکنیم،والله والله والله یکی از بزرگترین شئون عاقبت بخیری، ارتباط قلبی و عملی با این حجت خدا و امام حکیم است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد و فردای قیامت خواهید دید.

وی گفت: در وصیت نامه اش ایران را حرم نامید اگر این حرم نماند اثری از حرم ابراهیمی و حرم محمدی نخواهد ماند، ایران خیمه گاه رسول الله، انقلاب اسلامی و خیمه گاه سید الشهداست امام این خیمه گاه؛ امام امروز ما یعنی امام خامنه ای ماست.

سردار معروفی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ارتش قهرمان، سپاه پاسداران هوشمند، نیروی انتظامی مقتدر و مظلوم، مقتدر و مظلوم، بسیج مستضعفین، عباس این خیمه گاه هستند و شما مردم بایستی به توصیه دین و به توصیه فرزند خودتان حاج قاسم بنی هاشم این انقلاب و این خیمه گاه باشید یعنی هیچ کس نتواند از بنی هاشم و عباس عبور کند تا به مردم، انقلاب، نظام و ولایت برسد باید از روی جان ما عبور کند ما بر این شده ایم وهستیم که جانمان را به برای انقلاب اسلامی ، نظام ولایی و خدایی و مردم عزیز و برای ناموسمان تقدیم کنیم و تقدیم میکنیم این یادواره ها باید این خروجی را برای ما داشته باشد.

وی با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم یادواره و مسئولان توصیه کرد: به دنبال خروجی یادوارها و مراسمات و مکتوبات شهیدانمان باشیم ونگذاریم شهیدان فراموش شوند با مکتوبات می توانیم آنها را زنده نگه داریم و جهت واقعی آنها را برای جامعه اسلامی مان به نمایش بگذاریم.

سردار معروفی، بیان کرد: مردم! قدر عمر عزیزان و این نعمت که خدا به ما داده و قدرولی و حجت خدا و قدر ایران اسلامی بدانید اگر دشمنان شما بزرگ اند چون شما بزرگ شده اید، اگر تهدید علیه ما بزرگ است چون ما بزرگ شده ایم و این دشمن می‌داند جرات تصرف سرزمین ما را ندارد اگر روزی دست به حماقت بزند در هر جا گورستان ابدیست دیگر ۵۹تکرار نخواهد شد اما این دشمن به جای تصرف زمین به دنبال تصرف ذهن ملت ایران با عملیات و جنگ روانی در یک جنگ نابرابر در فضای مجازی است.

وی گفت: بچه های که این چند روز گرفتار فتنه شده اند عمدتا دانش آموزان عزیز ما هستند که گاها پدر و مادر از آن اطلاع ندارند رابطه با بچه ها را قوی و مراقبت کنید که فرزندان در زمین دشمن بازی نکند ببینید چطور دشمن به یک بهانه ای به دنبال بی عفتی در کشور ما بود این همان راهبرد ده ، دوازده ساله دشمن با آمریکایی ها به صراحت اعلام کرد که در ایران نه بمب هسته ای باید بمب فحشا و منکر بترکانیم و دوباره اندلس تولید کنیم، هوشیاری، امام شناسی و دشمن شناسی شما به برکت مجاهدت و شهیدان و امام بر توطئه آنها غلبه خواهدکرد.

انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcb89b8arhb5zp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما