تاریخ انتشار :جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۵
۰
plusresetminus
حسن شمس الدینی گفت: از فضای مجازی باید برای پیش برد اهداف نظام و انقلاب اسلامی استفاده کنید؛ اگر ما این فضا را به دست نگیریم، دشمنان ما به دست خواهند گرفت.
انقلاب اسلامی، درخت تنومندی است/ باید از فضای مجازی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی استفاده کرد
به گزارش راه آرمان؛  آخرین یادواره خانگی روستای نمونه کشوری گنجان سال جاری با گرامیداشت یاد و خاطره ۲شهید والامقام شهید عباس و شهید حسن شمس الدینی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رابر، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشدار مرکزی رابر و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شب گذشته در حسینیه گلزار شهدای گنجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این مراسم، ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان بخصوص یاد شهید عباس و شهید حسن شمس الدینی و همچنین گرامیداشت زنده یاد حجت الله ستوبر فرزند و برادر شهید، گفت: خداوند متعال به پیغمبر اکرم(ص) می فرماید" قل لااسئلکم علیه اجرا الاالموده فی القربی)به مردم بگو در ازای رسالت که شما را دعوت به اسلام کردم هیچ مزدی نمی خواهم الا اینکه مودت نسبت به نزدیکانم یعنی اهل بیت داشته باشید".
 
وی، با بیان معنای مودت، افزود: مودت؛ محبت عملی است، انسان رفتارش و کردار و اخلاقش مشابه با رفتار و کردار و اخلاق اهل بیت عصمت و طهارت شود.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهدا را اوج محبت عملی نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت دانست و افزود: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتن و محبت عملی خود را نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت نشان دادند و در این مسیر به شهادت رسیدند.
 
وی، ادامه داد: شهدا در راستای محبت عملی الگوی خودشان را پیغمبر اکرم (ص) و حضرات معصومین علیهم السلام قراردادند و ما نیز با الگو گیری از اسوه نیکوی شهدا؛ الگوی خودمان را پیغمبر اکرم (ص) و حضرات معصومین علیهم السلام قرار دهیم.نه سلبریتی ها و فوتبالیست ها وغیره.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسن شمس الدینی با اشاره به آشوب های اخیر گفت: انقلاب اسلامی ما مثل یک کوه می ماند چند نفر سنگ زده اند، در اوایل انقلاب دشمنان خارجی و داخلی هیچ غلطی نتوانستند؛ کنند، حال که انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده، هیچ غلطی نمی توانند کنند. این جسارت ها فقط دل من و شما خصوصاً خانواده معظم شهدا را به درد می‌آورد، جسارت به قرآن، مساجد، ناموس این سرزمین که در دوران جنگ شهدا حاضر شدن جان خودشان را بدهند تابه ناموس این سرزمین جسارت نشود اما اغتشاشگران در ملاعام به بانوی کشور خود جسارت کردند.
 
وی، افزود: حاج قاسم؛ افتخاری برای من و شما که از این دیار است؛ کاش امثال من را به جای عکس شهید سلیمانی به آتش می‌کشیدند، شهید حاج قاسم که چه خدمات ارزشمندی برای مردم کرد و نهایتاً جان خود را فدای همه ملت کرد و دختران را مانند فرزندان خود می‌دانست جسارت اغتشاشگران به عکس حاج قاسم برای ما سخت است اما هیچ غلطی نمی‌کنند.
 
وی عنوان کرد: حتی لات های قدیم چنین کاری که اغتشاشگران انجام دادند؛ را نمی‌دادند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی گفت: اکثر اغتشاشگرانی که دستگیر شدند جوانان دهه هشتادی بودند؛ مشخص است فریب و گول خوردند با فضای مجازی ذهن جوانان و نوجوانان تسخیر شده و جسارت به مقدسات ما کردند؛ باید حواسمان به فرزندانمان باشد.
 
وی همچنین با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۱گفت: مقام معظم رهبری فرمودند" اگر من رهبر انقلاب نبودم رئیس فضای مجازی کشور می شدم"؛ بنابراین از این فضا باید نهایت استفاده کرد و باید مدیریت شود.
 
وی، نحوه استفاده از فضای مجازی را مثل یک چاقو دانست؛ که می‌تواند مفید و مضر هم باشد، اظهار کرد: از این فضا برای پیش برد اهداف نظام و انقلاب اسلامی استفاده کنید؛ اگر ما این فضا را به دست نگیریم، دشمنان ما به دست خواهند گرفت.
 
وی، حضور و مدافع حرم در سوریه امروزه جهاد تبیین در فضای مجازی دانست و گفت: سوریه رفتن ما امروزه همین فعالیت انقلابی در فضای مجازی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی با اشاره به سخنی از سخنان مقام معظم رهبری گفت: ثواب فعالیت انقلابی در فضای مجازی از ذکر تسبیحات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بیشتراست.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcf11dyxw6d0ea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما