تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۰
۰
plusresetminus
همزمان با بازگشایی مدارس،در راستای کمک های مومنانه بسته های نوشت افزار به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب و خیرین تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت عشایری رودبارجنوب توزیع شد.
تداوم کمک‌های مومنانه/ اهداء بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان عشایر رودبارجنوب
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب؛ بوی ماه مهر بوی مدرسه، این شعری است که هرساله قبل از فرارسیدن ماه مهر گوش همه را نوازش می دهد، اما برای برخی از دانش‌آموزان رویایی است که گاهی رنگ می بازد.

در همین راستا همزمان با بازگشایی مدارس،در راستای کمک های مومنانه بسته های نوشت افزار به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب و خیرین بین دانش آموزان بی بضاعت عشایری رودبارجنوب توزیع شد.
 
دژکام جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و در راستای خدمت مومنانه، بسته کامل لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، مداد و...به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب و خیرین تهیه شد.
 
 وی بیان کرد: این طرح در قالب رزمایش کمک مومنانه در مناطق عشایری شهرستان رودبار جنوب با همکاری نمایندگی اداره آموزش و پرورش عشایری جازموریان بین معسرین مناطق عشایری رودبارجنوب اجرا شد.
 
 دژکام هدف از اجرای این طرح را ایجاد شور و نشاط در میان دانش‌آموزان دانست و افزود: این فعالیت های خیرخواهانه و مومنانه با هدف محرومیت زدایی و اقدامات حمایتی برای دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت در مناطق محروم و کم برخوردار صورت گرفت.

گفتنی است،نمایندگی اداره آموزش و پرورش عشایری جازموریان طی هفته های گذشته افتتاح و ۳۸مدرسه را زیر پوشش خود دارد.
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcbf9b88rhb5wp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما