تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱
۰
plusresetminus
با دستگیری قاتل و با تضمین دستگاه قضا به صورت ویژه به یک فقره قتل فجیع در شهرستان زرند رسیدگی می شود.
دستگیری قاتل جوان زرندی
به گزارش راه آرمان، چندی پیش در زرند جوانی کشته شد و جسد وی در بیابان رها شده بود که امروز دادستان ار دشتگیری قاتل وی شناسایی و دستگیر شد.

رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: چندی پیش یه فقره قتل فجیع در زرند  به وقوع پیوست که این موضوع در فضای مجازی بازتاب گسترده ای پیدا کرد باعث جریحه دار شدن اذهان عمومی شد، این موضوع بالافاصله در دستور کار دادستانی قرار گرفت و دستورات اولیه صادر شد.

صمد الله ترابی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرند بیان داشت: بلافاصله بعد از اطلاع یافتن از قتل جوان ۲۶ ساله و کشف جسد وی تمامی‌عوامل نیروی انتظامی در این پرونده بسیج شدند و با تلاش های شبانه روزی، کمتر از یک هفته قاتل و همدستانش شناسایی شدند و با حصول شرایط دستگیری این متهمان صورت پذیرفت و پرونده قضایی تکمیل شده و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.

رئیس دادگستری شهرستان زرند نیز تاکید کرد: دستگاه قضایی این هشدار را می‌دهد که با هرگونه تعرض به تمامیت جسمانی اشخاص و جنایت علیه اشخاص برخورد صریح و قاطع خواهد داشت و  توصیه ما به همه خانواده ها این است که در ارتباطات مجازی فرزندانشان دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcjihevauqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما