تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
۰
plusresetminus
نجفی از کشف بیش از ۴۵٠ هزار لیتر سوخت قاچاق در شش ماه اول امسال خبر داد.
کشف و ضبط بیش از ۴۵٠ هزار لیتر سوخت قاچاق در شش ماهه اول امسال
به گزارش راه آرمان؛ اکبر نجفی در جمع خبرنگاران با تبریک هفته فراجا در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان که به مناسبت هفته فراجا در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، گفت: شعار امسال فراجا «پلیس، خادم مردم و مردم حامی پلیس» نامگذاری شده است.
 
وی افزود: امروز پلیس به عنوان نیروی مکتبی و اسلامی با تبعیت از اصل ولایت فقیه در راستای ارتقای امنیت پایدار و امنیت اجتماعی در تمامی نقاط مختلف کشور ایران تلاش میکند و این نشان از ولایتمداری و ولایت پذیری نیروی انتظامی است.
 
فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اینکه پلیس همیشه در کنار مردم و حامی آنهاست و در اغتشاشات اخیر هم نیز این موضوع را شاهد بودیم، گفت: هفته فراجا فرصتی است برای همکارانم در مجموعه انتظامی برای خدمت بیشتر به مردم و ارتباط با شهروندان و نخبگان است.
 
وی بیان کرد: نیروی انتظامی پشتیبان مردم است و مردم هم به نیروی انتظامی افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند و پلیس را از خود می دانند.
 
نجفی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در یکسال، گفت: بیش از ۵۵ هزار تماس تلفنی به مرکز فوریت های پلیس 110 در یک سال ثبت شده است که بخشی از این تماس ها منجر به تشکیل پرونده گردیده و در مجموع نسبت به سال گذشته بیش از 15 درصدی افزایش داشتیم که از این رقم 5 درصد مربوط به کاهش تماس های فوریتی است.
 
فرمانده انتظامی رفسنجان بیان کرد: در راستای برخورد با سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح شهرستان بیش از چندین باند سلاح منهدم گردید و در حوزه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر بیش از 500 معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر گردید.
 
وی افزود: بیش از ۵٠ قاچاقچی در حوزه توزیع و حمل مواد مخدر دستگیر و 410 خرده فروش مواد مخدر شناسایی و بیش از 1 تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شش ماهه اول کشف در این حوزه افزایش 200 درصدی نسبت به شش ماه سال گذشته داشتیم.
 
نجفی بیان کرد: بیش از 450 هزار لیتر سوخت قاچاق در شش ماهه اول سال کشف و ضبط گردید که نسبت به سال گذشته بیش از 2 هزار درصد در این حوزه افزایش کشف داشته ایم.
 
وی عنوان کرد: بیش از 400 میلیارد ریال ارزش ریالی کالای کشف شده قاچاق است که توسط نیروی انتظامی انجام گرفت و هم چنین بیش از 71 درصد سرقت های رخ داده در سطح شهرستان منجر به کشف شده است.
 
فرمانده انتظامی رفسنجان ادامه داد: بیش از یک هزار نفر سارق در سطح شهرستان دستگیر و بیش از دو هزار دستگاه خودرو مربوط به برخورد با کالای قاچاق و مواد مخدر، ایجاد ناامنی و نوامیس به مردم و اخلال در امنیت توقیف و روانه پارکینگ گردیده است.
 
 وی بیان کرد: با همکاری شورای ترافیک، اعضای شورای شهر و شهرداری در راستای رفع نقاط حادثه خیز، در حوزه تلفات جانی بیش از 25 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشتیم.
 
نجفی با تشکر از همراهی مردم با پلیس، گفت: در حوزه جرائم رایانه ای روند رو به افزایش است، بیش از 90 درصد پرونده های کلاه برداری،تشویش اذهان عمومی، تهمت، برداشت غیرمجاز از حساب ها با همکاری دستگاه قضایی منجر به کشف گردیده است.
 
فرمانده انتظامی رفسنجان بیان کرد: از همراهی و همکاری مسئولین با نیروی انتظامی از جمله امام جمعه، نماینده مردم، فرماندار و اعضای شورای تامین و دادگستری و اداره اطلاعات و... تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdchxwnz-23niwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما