تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۴
۰
plusresetminus
امام جمعه رودبارجنوب گفت : تلاش هوشمندانه نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای توانسته است قتدار و امنیت کشور را تامین کند.
تلاش هوشمندانه نیروی انتظامی موجب  اقتدار و افزایش امنیت کشور است
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، همزمان با هفته نیروی انتظامی فرمانده، جانشین فرماندهی و کادر نیروی انتطامی شهرستان رودبارجنوب با امام جمعه دیدار کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهارکرد: جایگزینی برای نعمت امنیت نداریم ، ایجاد امنیت یکی از اهداف اصلی حکومت انبیا و صالحان بر روی زمین است.
 
امام جمعه رودبارجنوب با اینکه لازمه ایجاد امنیت در جامعه را اقتدار پلیس است،گفت: از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی رودبارجنوب به خاطر دستگیری قاتل شهید جلالی قدر دانی می کنم.
 
وی با بیان اينکه امنیت جامعه جایگزینی ندارد،خاطر نشان کرد: نیروی انتطامی با تلاش های هوشمندانه توانسته در کنار سایر نیروها ارامش و امنیت کشور را تامین کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید دارای سرمایه، تعهد، تخصص و انگیزه باشد، افزود: بی شک نیروی انتظامی در خدمت به نظام الهی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری قرار دارد و از مهم ترین افتخارات آن این است که آنچه را که در توان داشته باشد در همه زمینه ها به کار می گیرد تا امنیت و آرامش تحقق یابد.
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcjthevouqe8hz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما