تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۲
۰
plusresetminus
با حضور معاون مدیرکل مهاجرین و اتباع استان کرمان صورت گرفت؛

کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان ارزوئیه برگزار شد

کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان ارزوئیه با حضور دکتر صباحی معاون مدیرکل مهاجرین و اتباع خارجه استانداری کرمان ، رضا اسماعیل کاخ فرماندار ، و اعضای شورای تامین شهرستان ارزوئیه در محل فرمانداری تشکیل شد.
کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان ارزوئیه برگزار شد
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه جلسه کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان ارزوئیه با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار ، دکتر صباحی معاون مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ، اعضاء شورای تامین و مسولین ادارات شهرستان برگزار شد.

رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه با اشاره به اینکه شهرستان ارزوئیه جزء شهرستان های ممنوع از لحاظ حضور اتباع و مهاجرین خارجی می باشد گفت،به دلیل ویژگی ها و موقعیت های شهرستان در حوزه کشاورزی،دامداری و صنعت شاهد حضور تعداد زیادی از اتباع خارجی به ویژه افاغنه در سطح شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان ارزوئیه با بیان این مطلب که شهرستان ارزوئیه دارای بستر مطلوب و ظرفیت های متنوعی برای سرمایه گذاری می باشد گفت: می توان از فرصت سرمایه گذاری اتباع خارجی در این زمینه استفاده کرد.

رضا اسماعیل کاخ ضمن بیان موانع و چالش های پیرامون حوزه اتباع خارجی، در خصوص طرح های ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی افزود: دستور العمل های مربوط به تردد، اقامت، اشتغال و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اتباع خارجی می بایست با دقت و حساسیت بیشتری توسط اعضای کمیسیون پیگیری شود.

در ادامه دکتر صباحی معاون مدیرکل اتباع خارجی با ارائه گزارشی از وضعیت اتباع در استان و شهرستان ارزوئیه گفت: در کنار استفاده از پتانسیل اتباع خارجی مسائل امنیتی و تهدیداتی که در این حوزه وجود دارد نیز به دقت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به مشکلات موجود در بحث اتباع در حوزه های مختلف بهداشتی ، اقتصادی و اشتغال خواستار همکاری تمامی ادارات برای ساماندهی هر چه بهتر آنها شد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcbggb80rhbfap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما