تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۶
۰
plusresetminus
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند خبر داد؛

برگزاری جشنواره های کویر و آفرود سواری در زرند

محمد اسلامی گفت: جشنواره‌های تپه‌های شنی دهزوئیه و جشنواره زعفران دشتخاک با 15 هزار نفر شرکت کننده از مهم‌ترین جشنواره‌های سالجاری محسوب می‌شود
برگزاری جشنواره های کویر و آفرود سواری در زرند
به گزارش راه آرمان؛ محمد اسلامی اظهار کرد: طبق تقویم جشنواره‌های شهرستان زرند تا پایان سال‌جاری تعداد جشنواره های برگزار شده این شهرستان به ۳۵ عدد می‌رسد.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند با اشاره به اینکه جشنواره‌های تپه‌های شنی دهزوئیه و جشنواره زعفران دشتخاک با 15 هزار نفر شرکت کننده از مهم‌ترین جشنواره‌های سالجاری محسوب می‌شود افزود: جشنواره‌های روستایی نیز به‌طور متوسط بین ۵ تا ۷ هزار نفر بازدید کننده داشته است.

اسلامی بیان کرد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی، جذب گردشگر، رونق صنعت گردشگری و همچنین کسب و کارهای مبتنی بر صنایع‌دستی و تولیدات روستایی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره‌ها است.

وی ادامه داد: طی دو هفته ابتدایی آذرماه سالجاری نیز جشنواره بزرگ "کویر، سادگی و آرامش" در تپه‌های شنی دهزوئیه و همچنین آفرودسواری در  منطقه چاشور روستای نصرآباد از توابع یزدان‌آباد را خواهیم داشت و پس از آن نیز تا پایان سال به‌طور هفتگی یک جشنواره برگزار می‌شود.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند خاطرنشان کرد: تقویم جشنواره‌های زرند به عنوان شهر جشنواره‌های ایران برای سال ۱۴۰۲ در اوایل اسفندماه تنظیم و به چاپ خواهد رسید.


انتهای پیام/م
 
 
 
 
  https://armanekerman.ir/vdcauwn6649nei1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما