تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۲
۰
plusresetminus
،سرهنگ اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب برنامه های هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: امروز جنگ،جنگ روایت هاست و در این جنگ دشمن از ایران قوی می ترسد.
اعلام برنامه های هفته بسیج در رودبارجنوب/در جنگ روایت ها دشمن از ایران قوی می ترسد
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،سرهنگ اسلام حاجب در اولین روز از هفته بسیج در نشست خبری  با حضور  اصحاب رسانه، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به اعلام برنامه‌ها در این هفته پرداخت و گفت: برنامه‌های هفته بسیج پرشور تر از سال‌های گذشته و با حمایت همه جانبه مردم برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این برنامه‌ها تحت عنوان بسیج خدمتگذار ملت ایران است، همایش جهادگران فاطمی،ویزیت رایگان بسیجیان در محله کرامت شهرستان،نمایش اقتدار بسیج با حضور بیش از دو هزار بسیجی شهرستان رودبارجنوب،یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران،نمایشگاه صنایع دستی،رژه خودرویی،میز خدمت،برگزاری دعای ندبه در جوار شهدای گمنام،افتتاح طرح های اشتغالزایی و طرح های عمرانی در شهرستان رودبارجنوب،نشست علمی با نخبگان علمی،از مهمترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج ،بسیج خدمتگذار ملت ایران است.

وی ادامه داد: در اولین روز از هفته بسیج همایش جهادگران فاطمی شهرستان که با تولید،اشتغال سنگرهای خدمت را پر می کنند اجرا و از جهادگران برتر تقدیر خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب عنوان کرد: گروه‌های جهادی بسیج با بدرقه مسئولین از امروز فعالیت خود را در سطح شهرستان آغاز می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۴۶ راس دام سبک و سنگین  ماه های صفر و محرم و عید قربان قربانی و دربین نیازمندان توزیع شد، گفت: از آغاز سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۱۲۰۰۰بسته معیشتی و ۶۰۰ پک لوازم التحریر در بین دانش آموزان توزیع شد.

حاجب ساخت خوابگاه دخترانه مدرسه چاه ابراهیم توسط گروه‌های جهادی و کمک خیرین را از دیگر اقدامات عمرانی دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب به اقدامات گروه جهادی دامپزشکی اشاره کرد و افزود: ۶۰۰۰دام سبک و سنگین توسط گروه‌های جهادی واکسینه شده اند.

حاجب بیان کرد: به کمک کمیته امداد امام خمینی(ره)با اعطای تسهیلات اشتغالزایی ۱۹ نفر به صورت مستقیم و ۱۷۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شدند.

وی عنوان کرد: ۳۰ سری جهیزیه تهیه و در اختیار زوج های جوان قرار گرفت.

جهاد آبرسانی در رودبارجنوب در حال اجراست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب با بیان اينکه تمام کارها به صورت‌ مشارکتی با دیگر نهاد ها انجام می شود،گفت: پروژه آبرسانی جازموریان با محوریت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه‌السلام با اعتباری نزدیک به ۵۷ میلیارد تومان در حال اجراست که در این پروژه به ۹۷ روستا و بخش جازموریان آبرسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مشکل آب شرب ۲۸ روستا با کمک جهادگران رفع خواهد شد گفت: در این پروژه ۶ حلقه چاه و ۷ مخزن آب ایجاد و نزدیک به ۱۶۰ کیلومتر لوله گذاری شده است.

دشمن از ایران قوی می ترسد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در ادامه به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: زمین بازی فضای مجازی در دست دشمن است و اگر فضای مجازی در اختیار ما بود دشمن نمی توانست با دروغ های بزرگ امنیت ملی ما را به خطر بیاندازد.

وی با بیان اینکه اصحاب قلم باید به نفع جبهه انقلاب قلم بزنند گفت: جنگ بین حق و باطل تا قیام قیامت وجود دارد و در این جنگ ترکیبی پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود.

حاجب اظهار کرد: جنگ جنگ روایت هاست و جوانانی که باید چرخ های اشتغالزایی را بچرخانند مشغول بازی در زمین دشمن هستند.

انتهای پیام/پ




 
https://armanekerman.ir/vdcdxz0fsyt0s56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما