تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۱
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در جمع جهادگران:

بسیجی سنگر نمی شناسد/جهادگران فاطمی خط شکنان و الگوی نسل های آینده هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در جمع جهادگران گفت: جهادگران فاطمی ادامه دهنده راه بسیجیان خط شکنی هستند که الگوی بی بدیل نسل‌های آینده هستند.
بسیجی سنگر نمی شناسد/جهادگران فاطمی خط شکنان و الگوی نسل های آینده هستند
به گزارش خبرنگارراه آرمان از رودبارجنوب، همزمان با نخستین روز هفته بسیج، رزمایش  جهادگران فاطمی با حضور جهادگران بسیجی از اقشار مختلف این نیروی ولایی و مردمی دقایقی قبل با همایش جهادگران فاطمی مراسم افتتاحیه در مصلی بزرگ شهرستان رودبارجنوب کار خود را آغاز کرد.

 حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در تجمع پرشور جهادگران با عنوان "بسیج خدمتگذارملت ایران است" که در مصلی رودبارجنوب برگزار شد، اظهار کرد: بسیجی سنگر نمی شناسد بلکه سنگرها را جابجا می کند و باید عمار زمان باشد و در صحنه کارزار جنگ سخت و جنگ نرم با دشمن خود در کارزار عملیات روانی کار خود را انجام دهد و برای مردم انقلاب افتخار بیافریند.

وی با بیان اینکه نیروهای جهادی انسان های وارسته ای هستند، افزود: در جنگ سخت بعد از فضل الهی این توده عملیاتی بسیج و انقلاب بود که جنگ را مقدس کرد و با حرکت های جهادی توانستند هشت سال دفاع مقدس را پیش ببرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب گفت: بسیج یک نام مقدس است و ثمره آن را در جنگ تحمیلی دیدیم در واقع بسیجیان افرادی متعهد،علاقه مند و آگاه به کار که برای ملت مفید است.

حاجب با اشاره به اینکه هنر بسیجی این است که ظرفیت ها را جمع و به منصه ظهور می رساند،بیان کرد: جهادگران فاطمی ادامه دهنده راه بسیجیان خط شکنی هستند که الگوی بی بدیل نسل‌های آینده هستند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب با بیان اینکه امروز همه ما با ندای لبیک یا خامنه‌ای به میدان آمده ایم، تا با حداقل امکانات بهترین خدمات را به مردم مناطق مختلف به ویژه روستاییان ارائه دهیم تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی به مدت ۷ روز در مناطق محروم روستایی برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه افراد جهادی به توانایی های لازم رسیده اند ودر پست های دولتی جهاد گونه خدمت می کنند،خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.

گفتنی است، این مراسم که باحضور امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی جمعی از مدیران و  مسئولان شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcfmxdyjw6dmea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما