تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۶
۰
plusresetminus
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در جمع سران طوایف و متنفذین جازموریان گفت: اداره آموزش وپرورش جازموریان به زودی استقلال پیدا می کند.
اعتبار ۶۰۰میلیارد تومانی برای جاده محمدآباد_جاسک/آموزش و پرورش جازموریان مستقل می شود
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، شامگاه روز گذشته شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی به همراه پرورش فرماندار رودبارجنوب با سران طوایف ،معتمدین،متنفذین و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش جازموریان و دهیاران و مسئولین بخش جازموریان در مسجد جامع برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین صادقی امام جمعه جازموریان در این جلسه اظهار کرد: بها دادن به نیروهای بومی پشیمانی نخواهد داشت،چرا که نیروی بومی دلسوز است.
 
وی ادامه داد: جازموریان با به بکارگیری نیروی های بومی توانمند،دلسوز و همراه مردم خواهد بود.
 
شکراللهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان نیز در این جلسه بیان کرد؛ برای جلوگیری از سیل های احتمالی در این منطقه سیل بند خرم با اعتبار ۱۰۰۰میلیارد تومان به مناقصه رفت و احداث خواهد شد که این سیل بند از زهکلوت آغاز و تا جیرفت ادامه خواهد داشت.
 
وی اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به استان کرمان ۶۰۰میلیارد تومان مصوبه برای تکمیل جاده محمد آباد به جاسک اختصاص یافت و این جاده تکمیل خواهد شد.
 
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان با بیان اینکه شهرستان شدن زهکلوت در حال طی کردن استعلامات است،گفت: آموزش‌وپرورش جازموریان بزودی مستقل خواهد شد.
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcf0xdyjw6dmca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما