تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۸
۰
plusresetminus
فرماندار ارزوئیه درشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر؛

مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر نیازمند حضور میدانی و حرکات جهادی است

رضا اسماعیلی کاخ گفت: همه ی ما در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد باید در زمینه های فرهنگی حضور فعال و میدانی داشته باشیم و می طلبد که از ظرفیت انجمن ها و سازمان های مردم نهاد و علی الخصوص ظرفیت فضای مجازی در جهت پیشگیری از گرایش به مواد مخدر استفاده شود.
مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر نیازمند حضور میدانی و حرکات جهادی است
به گزارش راه آرمان" از ارزوئیه‌ در راستای پیشگیری و سوء مصرف مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از آن در جامعه،‌ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در محل فرمانداری شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش های صورت گرفته توسط دستگاه های عضو شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: آموزش و تولید محتوای مناسب در حوزه معرفی آسیب های جبران ناپذیر مواد مخدر برای آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم به ویژه در بین قشر جوان و نوجوان و در میان خانواده ها از مهمترین اقدامات پیشگیرانه در این حوزه است.

وی خطاب به اعضاء شورای مبارزه با مواد مخدر گفت :همه ی ما در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد باید در زمینه های فرهنگی حضور فعال و میدانی داشته باشیم و می طلبد که از ظرفیت انجمن ها و سازمان های مردم نهاد و علی الخصوص ظرفیت فضای مجازی در جهت پیشگیری از گرایش به مواد مخدر استفاده شود.

فرماندار شهرستان ارزوئیه اعتیاد را بزرگترین آسیب اجتماعی و زمینه ساز بروز معضلات اجتماعی بسیار زیاد از جمله طلاق ، کودک‌ آزاری ، همسرآزاری ، سرقت و غیره دانست و افزود: در کنار انجام امور فرهنگی و آگاهی بخشی در جامعه ، برخورد قاطع با عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان نیز ضرورت دارد.

رضا اسماعیل کاخ با اشاره به این موضوع که شهرستان ارزوئیه در مسیر جا به جایی مواد مخدر قرار دارد گفت: هر چه در برخورد با عوامل توزیع مواد مخدر توفیق داشته باشیم به همان اندازه از میزان گرایش به اعتیاد در جامعه کاسته ایم.

در پایان مدیران دستگاه‌های عضو این شورا به ارائه گزارش عملکرد در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداختند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcbg8b89rhbfgp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما