تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۱
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش گفت: ایام فاطمیه بهترین فرصت و زمانی است برای بیان حقایق اسلامی و جهاد تبیین است و باید پرشور تر از سال‌های قبل برگزار شود.
ایام فاطمیه بهترین فرصت برای جهاد تبیین است
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، در راستای برگزاری بزرگداشت و برنامه ریزی ایام فاطمیه جلسه هماهنگی با امام جمعه، حضورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج،رئیس سازمان تبلیغات،مدیر حوزه علمیه و جمعی از مدیران ادارات در محل دفتر امام جمعه شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش امام جمعه رودبارجنوب در این جلسه ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه به بیان اهمیت مناسبتهای مذهبی در تقویت مبانی دینی و عقیدتی آحاد مردم ، اظهار کرد: مناسبتهای مذهبی و انقلابی فرصت مناسبی برای تعمیق  دینی و عقیدتی است و باید با برنامه ریزی و هماهنگی لازم، از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و لزوم گرامیداشت بهتر این ایام، گفت: از همه ظرفیت ها در این خصوص استفاده شود و طوری برنامه ریزی نماییم که  خروجی این مراسم، ترویج و گسترش فرهنگ و سنت فاطمی باشد ،درست چیزی که جامعه  شدیدا به آن نیازمند است. 
 
وی اظهار کرد: ایام فاطمیه روزهای ارزشمند و پرفیضی است و دسته‌های عزاداری باید مانند روزعاشور و تاسوعا به سوگواری عزاداری بپردازند.
 
وی افزود: ایام فاطمیه بهترین فرصت و زمانی است برای بیان حقایق اسلامی و جهاد تبیین است که دلسوزان و آگاهان با توجه به این برهه زمانی می توانند به آن توجه کنند.  
 
وی اظهار کرد: آن بانوی مجاهد، با خطبه فدکیه شیوه نامه جهاد تبیین خود را ترسیم کرد و اینکه امروز باید با نگاه به این الگوی شاخص در جریان اجتماعی نقش ایفاء کنیم و بی تفاوت نباشیم. 
 
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcau6n6m49ne61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما