تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۶
۰
plusresetminus
فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه:

حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و جنگ نیابتی نقش کلیدی داشت

محمد مارانی فرمانده در نشست فاطمی یاران حاج قاسم در بردسیر گفت: حاج قاسم در دو پیروزی ما نقش کلیدی داشت.
حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و جنگ نیابتی نقش کلیدی داشت
به گزارش راه آرمان، نشست فاطمی یاران حاج قاسم با حضور باشکوه مردم و مسئولان در حسینیه ثارالله شهرستان بردسیر برگزار شد.

در این مراسم سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهرستان بردسیر یکی از شهرستان های نیرو پرور در دوران دفاع مقدس بوده که بخشی از نیروی رزم لشکر 41 ثارالله را تشکیل می دادند.

وی افزود: چه عزیزانی که از ما خداحافظی کردند و چه عزیزانی که در جمع ما حضور دارند، مردم بردسیر به حق دین خود را در عملیات کربلای 5 در نهر جاسم با گردان 421 که از بچه های بردسیر بودند ادا کرده است.

فرمانده قرارگاه مدینه بیان کرد: ما در طول چهل سال انقلاب اسلامی سه پیروزی راهبردی داشتیم که در مقیاس جهانی بی سابقه و منحصر به فرد است؛ پیروزی در دفاع مقدس و قبل از  آن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پیروزی دیگر در محور مقاومت و جنگ نیابتی بود که دنیا بر علیه اسلام شروع کرد دشمنان خواستند پله پله جلو بیایند و حتی به 50 کیلومتری مرزها رسیدند اما به لطف خدا به هدف خود نرسیدند و ما پیروز شدیم. 

وی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در دو  پیروزی ما نقش بزرگ و کلیدی داشت یکی در دفاع مقدس و دیگری در جبهه مقاومت؛ در دفاع مقدس سخت ترین و مشکل ترین عملیات ها را که هیچ فرماندهی آن را قبول نمی کرد حاج قاسم سلیمانی با شجاعت کامل می پذیرفت و با توکل به خدا و ائمه اطهار به خصوص حضرت زهرا سلام الله علیها در تمامی آنها پیروز می شد. 

سردار مارانی افزود: زمانی که ۹۰ درصد خاک سوریه اشغال و حتی رئیس جمهور سوریه  قصد فرار داشت و مردم سوریه به کوهها فرار کرده بودند، در آنجا حاج قاسم با پنجاه نیرو وارد خاک سوریه شد و حزب الله لبنان، حشد الشعبی، انصارالله یمن، تیپ فاطمیون و حیدریون و...  را تشکیل داد.

وی اظهار کرد: این مرد بزرگ رسالت خود را به خوبی و کامل انجام داد و همه مردم مسلمان جهان، مردم ایران، راستی و چپی، بی حجاب، کم حجاب، باحجاب و همه قشرهای دیگر او را دوست داشتند و در شهادت او اشک ریختند و سوگواری کردند. 

سردار محمد مارانی در پایان نسبت به جنگ فرهنگی هشدار داد و گفت: ما در جنگ نظامی پیروز شدیم ولی دشمن جنگ فرهنگی را  راه انداخته و خانواده های ما را نشانه رفته است که باید خیلی  مواظب باشیم و باید توطئه های دشمن را به موقع بشناسیم و خنثی کنیم. 

در ادامه این مراسم با نوای حاج مصطفی شادباش حاضران در سوگ دخت نبی مکرم اسلام  سینه زنی و عزاداری کردند. 




انتهای پیام/ شاه حیدری  https://armanekerman.ir/vdca66n6649nei1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما