تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۳
۰
plusresetminus
فرماندار ارزوئیه در همایش رویداد علمی بسیج عنوان کرد؛

معرفی ظرفیت های شهرستان از طریق تبلیغات یک امر مهم در رویداد علمی بسیج

رضا اسماعیلی کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه در همایش رویداد علمی بسیج ارزوئیه گفت: یکی از کارهای مهمی که در طول رویداد علمی شهرستان باید اتفاق بیفتد امر معرفی ظرفیت‌ های موجود است که باید از طریق تبلیغات محیطی و برگزاری برنامه‌ های مختلف انجام شود.
معرفی ظرفیت های شهرستان از طریق تبلیغات یک امر مهم در رویداد علمی بسیج

به گزارش راه آرمان همایش رویداد علمی بسیج شهرستان ارزوئیه در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور روئسای ادارات ارزوئیه برگزار شد.

فرماندار شهرستان ارزوئیه گفت: یکی از کارهای مهمی که در طول رویداد علمی شهرستان باید اتفاق بیفتد امر معرفی ظرفیت‌ های موجود است که باید از طریق تبیلغات محیطی و برگزاری برنامه‌های مختلف انجام شود.

رضا اسماعیلی کاخ افزود: در طول برگزاری رویداد علمی شهرداری ارزوئیه و سایر نهادهای مرتبط باید پای کار باشند هم‌ افزایی بین نهاد های مختلف برای برگزاری هرچه بهتر رویداد علمی ضروری است.

فرماندار شهرستان گفت: یکی از چالش‌ های مهم ما در راستای تحقق اهداف رویداد علمی شهرستان کمبود اعتبارات مالی است و نیاز داریم که از سوی وزارتخانه به این موضوع توجه ویژه‌ شود.

فرماندار ارزوئیه ایجاد بستر و زمینه پژوهش را امری ضروری عنوان کرد و گفت: تدوین طرح‌های پژوهشی و فناورانه در حوزه‌های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ، روند توسعه شهرستان را سرعت خواهد بخشید.

رضا اسماعیلی کاخ با بیان این موضوع که یکی از رسالت های بسیجیان حضور در عرصه های علمی است از زحمات و تلاش های بی وقفه مجموعه سپاه و بسیج شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

در پایان سجاد رمضانی مسئول مرکز رشد علمی شهرستان روند فعالیت مرکز را امیدوار کننده اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه مراکز رشد نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولین شهرستان ها هستند ، انتظار حمایت های بیشتری از سوی فرمانداری و سایر نهاد های شهرستان را داریم.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcbf8b89rhbfzp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما