تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۲
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان ارزوئیه گفت: جامعه امروز ما و به ویژه قشر جوان و نوجوان به ترویج روحیه و منش شهید سلیمانی نیاز دارد که در این عرصه نقش هنرمندان بسیار مهم و اثر گذار است.
جامعه نیازمند ترویج روحیه و منش شهید سلیمانی است
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان مراسم شب شعر «جان فدا» ویژه بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه بصیرت و مقاومت در محل اجلاسیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

رضا اسماعیلی کاخ ضمن تقدیر و تشکر از اهل سخن و شاعران با بیان بر این که هنرمندان در راه انعکاس شخصیت حاج قاسم سلیمانی تلاش بیشتری به خرج دهند، گفت: جامعه امروز ما و به ویژه قشر جوان و نوجوان به ترویج روحیه و منش شهید سلیمانی نیاز دارد که در این عرصه نقش هنرمندان بسیار مهم و اثرگذار است.
 
فرماندار شهرستان ارزوئیه افزود: استفاده از ظرفیت و ابزار هنر یکی از موثرترین راهکارهای نهادینه سازی فرهنگ مقاومت است که باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.

وی ابراز کرد: رسالت چنین فعالیت های فرهنگی ترویج مکتب آن شهید بزرگوار در بین نسل امروز است و باید تلاش کنیم تا ادامه دهنده راه شهداء به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

در پایان این محفل ادبی برنامه‌ هایی از جمله شعرخوانی در وصف شهید سلیمانی توسط شاعران شهرستان‌، برگزار شد و از شاعران شرکت کننده در این محفل ادبی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdciwzazrt1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما