تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۰
۰
plusresetminus
فرماندار راور گفت: اصناف می‌توانند مسبب یک اقتصاد شکوفا در کشور باشند.
اصناف نقش موثری در شکوفایی اقتصادی کشور دارند
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری راور: صبح امروز جلسه بررسی مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان با حضور فرماندار، رئیس اتاق اصناف و روئسای اتحادیه‌های صنفی در فرمانداری راور برگزار شد.

رضا عباسی در این جلسه با تاکید بر نقش اصناف در اقتصاد گفت: نقش اصناف و بازاریان در سالی که «مقام معظم رهبری» به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری کرده‌اند پررنگ‌تر و مهم‌تر است و اصناف می‌توانند نقش موثری در تنظیم بازار و ارتقای وضعیت اقتصادی ایفا کنند.

فرماندار راور در ادامه با اشاره به نقش تأثیرگذار اصناف در مسائل اجتماعی شهرستان گفت: اصناف و کسبه با حرکت در کنار مسئولان و فعالیت در فضای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان می‌توانند مسبب یک اقتصاد شکوفا باشند.

وی در ادامه به معضل بیکاری شهرستان به‌عنوان مهم‌ترین مشکل اشاره‌ کرد و افزود: حل معضل اشتغال شهرستان در گرو تعامل و همدلی مردم، کارآفرینان و اصناف با مسئولان شهرستان است. 

عباسی تاکید کرد: اگر مشارکت و مردم‌داری اصناف نباشد در خیلی از موضوعات دچار بحران می‌شویم.

وی افزود: بازاریان و اصناف در ایران اسلامی همیشه نقش نبض جامعه را داشته‌اند؛ به گونه‌ای که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع‌ مقدس به‌عنوان یکی از بازوان توان‌مند و تأثیرگذار عمل نموده و امروز نیز انتظار داریم شما عزیزان به‌عنوان نمایندگان این قشر محترم ضمن تشریح شرایط روز جامعه در میان همکاران خود، در ایجاد امنیت روانی جامعه که حائزاهمیت است اهتمام ویژه‌ای داشته‌باشید و همچنان در خدمت و در کنار مردم و با انصاف شرایط مردم را از جهت اقتصادی درک کنید.

در ادامه جلسه تعدادی از بازاریان و کسبه به بیان برخی از مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند؛ که مهم‌ترین مطالبات آن‌ها همکاری بانک‌ها با اصناف، تدابیر لازم جهت کاهش اجاره واحدهای صنفی، حمایت‌های مالیاتی و... بود.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcfy0dy1w6dm0a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما