تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
۰
plusresetminus
فعالی مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از افتتاح و کلنگ‌زنی 20 پروژه گردشگری در این استان خبر داد.
افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه گردشگری در کرمان انجام می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان؛ فریدون فعالی با اشاره به اینکه از پروژه‌های مذکور شش پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد تومان افتتاح  می‌شود، گفت: این طرح‌ها شامل سه اقامتگاه بوم‌گردی، یک هتل آپارتمان، یک مجتمع بین راهی و یک مجتمع تفریحی و گردشگری است.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان افزود: همچنین در ایام دهه‌ فجر ۱۴ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۸۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که می‌توان به ۱۲ اقامتگاه بوم‌گردی، یک مجتمع گردشگری و یک مرکز سرگرمی و تفریحی اشاره کرد.

وی بیان کرد: طی این ایام مرمت ۱۷ پروژه حوزه میراث‌فرهنگی نیز در قالب فازهای مختلف به اتمام می‌رسد که اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها بیش از چهار میلیارد تومان است.

فعالی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از مسئولیت‌های مهم اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان و دیگر دستگاه‌های مرتبط است که در این زمینه همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران این حوزه خواهند داشت.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcdxx0fkyt0ss6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما