تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۴
۰
plusresetminus
در دومین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

بهره برداری از ۱۵ طرح در یزدان آباد

در دومین روز از دهه فجر با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریالی، ۱۵ طرح مختلف عمرانی، بهداشتی، مخابراتی و فرهنگی در یزدان آباد زرند افتتاح شد.
بهره برداری از ۱۵ طرح در یزدان آباد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ سید رضا حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند در حاشیه افتتاح ۱۵ طرح دریزدان آباد که به مناسبت دهه فجر صورت گرفت، گفت: این طرح‌ها در قالب زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، احداث نیروگاه خورشیدی، مرکز بهداشتی و درمانی، اجرای فیبر نوری، احداث دکل مخابراتی تلفن همراه و ایرانسل، نصب دوربین نظارتی و روشنایی معابر در روستا‌های جلال آباد، فتح آباد، محمد آباد شعبجره، دهنوی، سنگ و حصن آباد افتتاح شدند. 
 
او ساخت و تجهیز پارک محله انقلاب، جدول گذاری و زیرسازی آسفالت خیابان ولیعصر، جدول گذاری و زیرسازی بلوار امام خمینی (ره)، جدول گذاری و زیرسازی و آسفالت مسیر پارک کوهستان جمعا با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را از طرح‌های شهرداری یزدان آباد عنوان کرد. 
 
فرماندار زرند بیان داشت: با افتتاح طرح‌های یاد شده در یزدان شهر، نزدیک به ۵ هزار خانوار شهری و روستایی از مزایای آن‌ها بهرمند شدند.
 
شرکت کنندگان قبل از حضور در مراسم افتتاح با حضور در گلزار شهدا و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

انتهای خبر/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdceow8zojh8xxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما