تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۹
۰
plusresetminus
با حضور فرماندار ارزوئیه شبکه سیستممعابر روشنایی بخش صوغان این شهرستان افتتاح شد
افتتاح شبکه سیستم معابر روشنایی برق بخش‌ صوغان
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان شبکه سیستم معابر روشنایی برق بخش‌ صوغان شهرستان ارزوئیه در علی‌آباد‌ و ‌گچین با حضور فرماندار ارزوئیه افتتاح شد.

رضا اسماعیلی‌کاخ فرماندار ارزوئیه با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در بحث ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان، تقویت روشنایی معابر است گفت: از مواردی که نقش تعیین کننده‌ای در کاهش جرایم و افزایش آرامش مردم حین عبور ‌و‌ مرور از سطح شهر دارند، افزایش روشنایی معابر سطح‌ شهر است که شهرداری بخش ‌صوغان با مشارکت اداره ‌برق شهرستان اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است.

فرماندار شهرستان افزود: با تاکید شهرداری علی‌آباد صوغان و تلاش اداره‌ برق شهرستان ارزوئیه بخش صوغان در جهت حفظ امنیت، آرامش، ایجاد امکانات ‌رفاهی، طراحی و نصب چراغ‌های مناسب روشنایی معابر بصورت مداوم ادامه دارد و امیدواریم در این راستا رضایت عمومی کسب گردد. 

در ادامه داریوش نجم‌الدینی رئیس اداره برق شهرستان گفت: با تامین اعتبار لازم عملیات نوسازی و تعویض لامپ‌های فرسوده و سایر متعلقات آنها توسط نیروهای عملیاتی اداره برق شهرستان ارزوئیه و با مشارکت شهرداری علی‌آباد بخش صوغان صورت گرفته است.

وی در پایان بیان افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان و از محل منابع داخلی تامین و با مشارکت اداره برق شهرستان و شهرداری علی‌آباد بخش صوغان به مرحله بهره برداری رسید.

این مراسم با رژه تراکتوری توسط کشاورزان بخش علی‌آباد صوغان همراه بود.

انتهای‌خبر/ جواد بختیاری‌زاده https://armanekerman.ir/vdccpiqsp2bq1o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما