تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۱
۰
plusresetminus
با حضور رئیس آموزش پرورش استان کرمان صورت گرفت

افتتاح فاز دوم کلینیک فرهنگیان زرند

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان فاز دوم کلینیک فرهنگیان زرند با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
افتتاح فاز دوم کلینیک فرهنگیان زرند
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان؛ فاز دوم کلینیک فرهنگیان زرند با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان صبح امروز با حضور رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان زرند افتتاح شد.
 
در این آیین رضا رضایی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: تمام تلاش ما در آموزش و پرورش بسترسازی و ایجاد شرایطی مناسب با شأن و منزلت فرهنگیان است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان  به خدمات ارائه شده در این کلینیک اشاره کرد و افزود: در فاز دوم کلینیک فرهنگیان خدمات فیزیوتراپی، سونوگرافی، رادیولوژی ارائه می‌شود و متخصص قلب و داخلی مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کنند.
 
رضایی با اشاره به نیاز استان به فضای آموزشی جدید و شکل‌گیری نهضت مدرسه‌سازی در استان کرمان به همت خیرین، بیان کرد: از دی‌ماه سال گذشته تاکنون عملیات ساخت ۶۳ مدرسه در استان به همت خیرین آغاز شده است.
 
وی از اختصاص ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام استان در سفر ریاست جمهوری به کرمان خبر داد و گفت: ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد و تا ابتدای سال تحصیلی آینده بیش از هزار کلاس درس در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdciupaz5t1apu2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما