تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۲
۰
plusresetminus
دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان:

خادمیاران رضوی برای ترویج فرهنگ رضوی اقدام کنند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان گفت: در مرحله جامعه‌پردازی، خادمیاران رضوی، فرهنگ رضوی را ترویج کنند.
خادمیاران رضوی برای ترویج فرهنگ رضوی اقدام کنند
به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی «راه آرمان» از جیرفت، عصر امروز سعید کاظمی‌پور در جلسه خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، چهار سال قبل، بیانیه گام دوم انقلاب را منتشر کردند که اتفاقات ۴۰ ساله اول انقلاب و برنامه ۴۰ ساله بعد انقلاب را مطرح کردند.
 
دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، سه محور خودسازی، جامعه‌سازی و زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی مطرح شده است.
 
کاظمی‌پور در پاسخ به این سوال «دلسوزان انقلاب برای زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی چکار بایستی انجام دهند؟» بیان کرد: دلسوزان انقلاب بایستی در زمینه‌سازی برای بخشی از جلوه‌های زمان ظهور، دخیل باشند.


 
وی درخصوص رشد مجموعه خادمیاری رضوی، خاطرنشان کرد: باتوجه به تایید مدیران شهرستان‌های جنوب کرمان، مجموعه خادمیاری رضوی به حدی از رشد و بلوغ رسیده که این مرحله را خودسازی خادمیاران نامیده می‌شود.
 
سعید کاظمی‌پور درباره مرحله جامعه‌پردازی توسط خادمیاران رضوی، اظهار کرد: خادمیاران رضوی در مرحله جامعه‌پردازی بایستی جهت ترویج فرهنگ رضوی اقدام کنند و فرهنگ رضوی، به جامانده از فرهنگ ائمه اطهار (ع) است که بایستی در زندگی شخصی و جامعه، جاری کرد.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcjotevmuqetvz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما